2025-10-27, 12:46
Medlem
Scrattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Kvartsamtal över hur det gick, vem hon tyckte bäst om?
Problemet ligger nog djupt gömt i JH förflutna.
Missbrukarvården fungerar inte ?
Exempel på det i denna
Vad menas? Blev Jul i @ våldtagen av sin psykolog i Örebro eller vad?
Svårt att bilda en uppfattning när alla länkarna i den tråden ligger nere.
Citera
2025-10-27, 12:48
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scratty
Vad menas? Blev Jul i @ våldtagen av sin psykolog i Örebro eller vad?
Svårt att bilda en uppfattning när alla länkarna i den tråden ligger nere.
Scratty, glömde att du var sådär.
Glöm det.
Citera
2025-10-27, 16:32
Medlem
Scrattys avatar
Citat:
Scratty, glömde att du var sådär.
Glöm det.

Har gått igenom hela den tråden. Och det enda som kan tolkas är att den läkaren gärna gick på utsatta individer i beroendeställning. Finns inget som indikerar på att han ska ha haft hand om JH. Eller numera JL!
Och skulle det komma fram att han haft det med JL så är det också ett extremt sekretess brott.
Citera
2025-10-27, 17:56
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Kvartsamtal över hur det gick, vem hon tyckte bäst om?
Problemet ligger nog djupt gömt i JH förflutna.
Missbrukarvården fungerar inte ?
Exempel på det i denna

Citat:
Har gått igenom hela den tråden. Och det enda som kan tolkas är att den läkaren gärna gick på utsatta individer i beroendeställning. Finns inget som indikerar på att han ska ha haft hand om JH. Eller numera JL!
Och skulle det komma fram att han haft det med JL så är det också ett extremt sekretess brott.
Notera Exempel men vad du nu håller på med kan man undra..
Lek och pussel är det vad du önskar dig ?
helt enkelt fastna inte.
Citera
2025-10-27, 18:10
Avslutad
Citat:
Ja och dom idioterna som går med på att göra det kommer åka på våldtäkts anmälan!
Räcker med att läsa tråden så kan man klura ut det!

Vill du h bort henne så skicka länken till denna tråd till boendet bara.

Då kommer nog Juli@ bli inkallad till ett möte där hon får förklara sig. Vilket kommer att bli svårt för henne att göra!

Hej ny här men känner Jul!@, och nej vad jag förstått det hela så är det hon själv som viljat ha trekant då hon ville ha trekant med mig och sin så kallade "pojkvän" en gång i tiden.
Jul!@ är en vidrig manipulant slampa samt väldigt våldsam sådan!
Hon är väldigt utåtagerande samt att hon gillar att klia f!ttan. Hon gillar även äldre som yngre flera och med mera.

Skulle gärna vilja veta mer vad hon gör på det hemmet så jävla roligt att hon flippar xD
Citera
2025-10-27, 19:58
Avslutad
Omg min väns vän ringde min vän nyss o berättade att hon sagt till en kille på hennes avdelning att om du ger mig en dosa snus, så suger ja av dig , han sa nej och att hon va ett billigt luder o då örfila hon honom…
Citera
2025-10-28, 07:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fryke1983
Omg min väns vän ringde min vän nyss o berättade att hon sagt till en kille på hennes avdelning att om du ger mig en dosa snus, så suger ja av dig , han sa nej och att hon va ett billigt luder o då örfila hon honom…

Hahaha hon fick nobben xD
Citera
2025-10-28, 15:02
Medlem
Scrattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kkkroken
Hej ny här men känner Jul!@, och nej vad jag förstått det hela så är det hon själv som viljat ha trekant då hon ville ha trekant med mig och sin så kallade "pojkvän" en gång i tiden.
Jul!@ är en vidrig manipulant slampa samt väldigt våldsam sådan!
Hon är väldigt utåtagerande samt att hon gillar att klia f!ttan. Hon gillar även äldre som yngre flera och med mera.

Skulle gärna vilja veta mer vad hon gör på det hemmet så jävla roligt att hon flippar xD
Vadå äldre och yngre? Hon är ju inte så himla gammal själv ändå tänker jag. Så om hon drar på en 18 åring så är det i sig inga problem. (Inte mer än att den killen bör undersökas för könssjukdomar haha)
Citera
2025-10-29, 07:30
Avslutad
Ja när hon var 18 så låg hon med en eller flera 15åringar...

Hon e sjuk säkert lika sjuk i f!tt@n!!

Som 18 låg hon med en 30åring..
Jag vet inte om hon hade legat med nån äldre än då men senare hade hon legat med en 50åring..

Ja den som ligger med henne bör kolla upp sig borde finnas ett och annan sjukdom i henne...
Citera
2025-11-09, 17:55
Medlem
Scrattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kkkroken
Ja när hon var 18 så låg hon med en eller flera 15åringar...

Hon e sjuk säkert lika sjuk i f!tt@n!!

Som 18 låg hon med en 30åring..
Jag vet inte om hon hade legat med nån äldre än då men senare hade hon legat med en 50åring..

Ja den som ligger med henne bör kolla upp sig borde finnas ett och annan sjukdom i henne...

Hur vet du dessa intima detaljer? Har hon berättat det för dig? För man ska vara försiktig med att tro på vad borderline personlighetsstörnings individer säger.
Citera
2025-12-07, 11:22
Medlem
Uppdatering om J

Anmält en våldtäkt så polisen kom och förhörde henne och tog hennes kläder i beslag hon erkände för polisen att hon sålt sin kropp X antal gånger...
Citera
2025-12-07, 22:07
Medlem
Citat:
Hur vet du dessa intima detaljer? Har hon berättat det för dig? För man ska vara försiktig med att tro på vad borderline personlighetsstörnings individer säger.

Låter som att kroken vart en nära individ till denna J som går runt i stan på sunne och säljer sig för att sedan anmäla våldtäkt. Du som bor i Sunne borde akta dig för henne om du inte vill bli anmäld för något du har köpt🤣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in