2025-10-25, 18:09
Medlem
Scrattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fryke1983
Hon har skapat kaos , hon har redan slått en kille

Hoppas att du inte råkat ut för henne personligen! Ser att du verkar ha intim information om hur det där behandlingshemmet funkar.
Så hoppas du snart kanske inte kommer vara i samma behov!
Citera
2025-10-25, 18:11
Medlem
Scrattys avatar
Citat:
Undra vad som hänt med hennes familj för hon vänder ryggen o börjar gråta när man frågar om hennes mamma eller bror

Ja hon är duktig på att manipulera. Ganska magstarkt av henne att ens fälla tårar när du frågar om hennes bror. Då hon faktiskt försökte döda honom och raggade på sin mammas kille som skulle föreställa hennes bonus pappa!
Citera
2025-10-25, 18:44
Avslutad
Min väns vän, är på behandlingshemmet inte jag. Den personen ska inte va kvar där länge till. Den personen har hört folk från en annan avdelning som sagt att att att hon är sjuk i huvudet, och att hon haft sex med två av dom. Att dom byter cigg mot sex och i vissa tillfällen får hon mat för sex
Citera
2025-10-25, 20:34
Medlem
Scrattys avatar
Citat:
Min väns vän, är på behandlingshemmet inte jag. Den personen ska inte va kvar där länge till. Den personen har hört folk från en annan avdelning som sagt att att att hon är sjuk i huvudet, och att hon haft sex med två av dom. Att dom byter cigg mot sex och i vissa tillfällen får hon mat för sex
Två av arbetarna eller dom intagna?
Citera
2025-10-25, 21:05
Avslutad
Intagna , hon har även skrattat när hon sagt hon blev våldtagen samt att personen hon skadade nu i hennes senaste dom bara fick ett skrapsår och att hon är oskyldigt dömd..

Hon manipulerar alla ”det e så synd om mig” ”jag blev våldtagen” ”han tryckte in två fingrar i mig”

Hon går även och säger att hennes lillebror får skylla sig själv att hon skadade honom, när dom intagna frågat henne om det..

Vad är det för sjuk människa som är bland min väns vänner??
Citera
2025-10-26, 17:14
Medlem
Scrattys avatar
Citat:
Intagna , hon har även skrattat när hon sagt hon blev våldtagen samt att personen hon skadade nu i hennes senaste dom bara fick ett skrapsår och att hon är oskyldigt dömd..

Hon manipulerar alla ”det e så synd om mig” ”jag blev våldtagen” ”han tryckte in två fingrar i mig”

Hon går även och säger att hennes lillebror får skylla sig själv att hon skadade honom, när dom intagna frågat henne om det..

Vad är det för sjuk människa som är bland min väns vänner??

En person som inte har någon empati eller konsekvent tänk. Med andra ord fruktansvärt farlig!
En person med dom störningarna hon har är en som lätt skulle kunna föda sina egna barn ifall hon fick för sig att dom förtjänade att dö.

Hon borde verkligen aldrig få vandra fritt!
Citera
2025-10-26, 20:28
Avslutad
Kan någon göra så hon förflyttas från Gylleby behandlingshem, vill inte min väns vän ska råka illa ut.

Fick höra idag att hon hotat en av dom intagna att hon ska hugga personen med kniv…

Hon måste bort där ifrån…
Citera
2025-10-26, 22:08
Medlem
Att sälja är lagligt, att köpa olagligt, men hur som helst är en "instution"det jävligt opassande!! Och inte svårt att stoppa på

Citat:
Ursprungligen postat av Eren-Jaeger
Nej, det är inte olagligt...
Citera
2025-10-27, 01:39
Medlem
Scrattys avatar
Citat:
Kan någon göra så hon förflyttas från Gylleby behandlingshem, vill inte min väns vän ska råka illa ut.

Fick höra idag att hon hotat en av dom intagna att hon ska hugga personen med kniv…

Hon måste bort där ifrån…

Be den intagna att anmäla till personalen. Det är tydligt att hon inte ska komma ut i förtid!
Citera
2025-10-27, 10:57
Avslutad
Tycker ni från utsidan som känner henne ser till att hon försvinner härifrån då den intagne är rädd att anmäla till personalen (personal flyttar på den som har dålig säkerhet har hänt förut)..

Nu kom det även fram att hon haft sex med 2st samtidigt. Det kom även fram att hon vill ha hårt sex samt att man skulle slå henne och strypa henne
Citera
2025-10-27, 12:01
Medlem
Scrattys avatar
Citat:
Tycker ni från utsidan som känner henne ser till att hon försvinner härifrån då den intagne är rädd att anmäla till personalen (personal flyttar på den som har dålig säkerhet har hänt förut)..

Nu kom det även fram att hon haft sex med 2st samtidigt. Det kom även fram att hon vill ha hårt sex samt att man skulle slå henne och strypa henne
Ja och dom idioterna som går med på att göra det kommer åka på våldtäkts anmälan!
Räcker med att läsa tråden så kan man klura ut det!

Vill du h bort henne så skicka länken till denna tråd till boendet bara.

Då kommer nog Juli@ bli inkallad till ett möte där hon får förklara sig. Vilket kommer att bli svårt för henne att göra!
Citera
2025-10-27, 12:12
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scratty
Ja och dom idioterna som går med på att göra det kommer åka på våldtäkts anmälan!
Räcker med att läsa tråden så kan man klura ut det!

Vill du h bort henne så skicka länken till denna tråd till boendet bara.

Då kommer nog Juli@ bli inkallad till ett möte där hon får förklara sig. Vilket kommer att bli svårt för henne att göra!
Kvartsamtal över hur det gick, vem hon tyckte bäst om?
Problemet ligger nog djupt gömt i JH förflutna.
Missbrukarvården fungerar inte ?
Exempel på det i denna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in