• 1
  • 2
2025-10-27, 18:10
Medlem
Ni alla singlar i glesbygd och småstäder långt från våra befolkningscentra, som inte tänkt börja "dela möbler" med någon sådär i brådrasket, hur lever ni era liv beträffande sex, närhet och ev dejtande?
Citera
2025-10-27, 18:14
Medlem
Crabbofixs avatar
bonde söker fru är enda räddningen.
Citera
2025-10-27, 18:36
Medlem
Brantforss avatar
Ringer Knull-Karin när andan faller på.
Citera
2025-10-27, 19:14
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Jag är 42 men från 25-34 års ålder bodde ja på mindre ort i norrbotten och en av anledningarna till att jag flyttade var för att jag ville hitta en tjej.

Lets face it, de flesta tjejer på små inavlade orter är fula och efterblivna, männen också för den delen.
De snyggaste var typ 13-20 åringarna men dom hade man ingen chans på.

Alla som bor i glesbyggd är fula och misslyckade.
Värsta är om man får en viss roll där man tex blir "konstiga anders" och är känd som en enstöring som aldrig träffar folk.
Citera
2025-10-27, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Jag är 42 men från 25-34 års ålder bodde ja på mindre ort i norrbotten och en av anledningarna till att jag flyttade var för att jag ville hitta en tjej.

Lets face it, de flesta tjejer på små inavlade orter är fula och efterblivna, männen också för den delen.

Värsta är om man får en viss roll där man tex blir "konstiga anders" och är känd som en enstöring som aldrig träffar folk.

Men hur är det med könsfördelningen på rena vischan - förr drog kvinnorna till vårdsvängsjobb i stockholm i andra städer - o ännu tidigare teko i borås mm
Senast redigerad av SC430 2025-10-27 kl. 19:31.
Citera
2025-10-27, 19:21
Medlem
Citat:

Om du någon gång lämnade din mammas källare så hade du fått lite mer livserfarenhet din fjant. Finns massor av vackra och intelligenta kvinnor på glesbygden. Men du ser väl bara din mamma så du har inte så stor erfarenhet av kvinnor eller att resa
Citera
2025-10-27, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Om du någon gång lämnade din mammas källare så hade du fått lite mer livserfarenhet din fjant. Finns massor av vackra och intelligenta kvinnor på glesbygden. Men du ser väl bara din mamma så du har inte så stor erfarenhet av kvinnor eller att resa

Nej, många fina tjejer flyttar till större städer faktiskt, kvar blir männen som inte orkar utbilda sig och de fula kvinnorna.
Citera
2025-10-27, 19:45
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Nej, många fina tjejer flyttar till större städer faktiskt, kvar blir männen som inte orkar utbilda sig och de fula kvinnorna.
Samma som med städerna. Du fula männen och kvinnorna är oftast de som är födda där och bott kvar.
Citera
2025-10-27, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Samma som med städerna. Du fula männen och kvinnorna är oftast de som är födda där och bott kvar.

Sen också ett problem med glesbygd att åldrande befolkning, många som bor där är 50+
Citera
2025-10-27, 19:57
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Sen också ett problem med glesbygd att åldrande befolkning, många som bor där är 50+
Oja, fy farao. Lägg även till alla original och suputer som ändå lyckas träffa hålet.

Min teori är att de snygga stadsborna flyttar ut. Skaffar snygga avkommor som sedan flyttar tillbaka till städerna. Sedan roterar de runt.

Hänger nog ihop med att de med efternamn som har accent-tecken brukar se bättre ut än gemene -sson.
Citera
2025-10-27, 20:02
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:

Alla utom du, eller vad?
Citera
2025-10-27, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Alla utom du, eller vad?

Fast nu bor jag inte längre i en småort så.
Jag har absolut förbättrat mitt utseende sedan jag flyttade till en stad, har trönat aktivt senaste 6 åren både på gym och löpning samt klär mig bättre.
På småorter kan du se en vanlig snubbe i 30 års åldern komma in på affären i träskor och kläderna full av oljefläckar, ungefär så.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in