2025-10-27, 18:43
Medlem
Tänker spontant på Andre*s Gr*nqvist.
Citera
2025-10-27, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jdags
Det hade stått forna landslagsstjärnan i det fallet.

Fast det finns inga STJÄRNOR i vårat pissiga landslag ...Ingen som kan KALLA sig det
Citera
2025-10-27, 18:52
Medlem
withnonam3s avatar
Den typiska klassikern han gjort dvs. tagit bilen för tidigt dagen efter. Så jävla många åker på den och han hade 0,28 promille.
6st 5,2%=14 timmar minst sen sista droppen
Citera
2025-10-27, 19:39
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
Fast det finns inga STJÄRNOR i vårat pissiga landslag ...Ingen som kan KALLA sig det

Nu handlar det ju om vad media kallar det, inte vad du anser eller vad de själva kallar sig.

Enligt media är alla allsvenska spelare och utlandsproffs sttjärnor och alla övriga runt klubbarna är profiler.
Citera
2025-10-27, 19:43
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Vad är en "fotbollsprofil"? Ingen spelare eller tränare antar jag. Först tänkte jag på kommentator men anställd av en elitklubb. Någon av alla poddare/mediapersoner?

En fotbollsprofil är en tränare, lagledare, sportchef, klubbchef osv.

Inga föreningar har kommentatorer anställda och poddare och mediapersoner räknas inte som fotbollsprofiler.
Citera
2025-10-27, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
En fotbollsprofil är en tränare, lagledare, sportchef, klubbchef osv.

Inga föreningar har kommentatorer anställda och poddare och mediapersoner räknas inte som fotbollsprofiler.
Nu är de inte aktuella för detta fall men David Fjäll, Marcus Birro, Jonas Eriksson, Christoffer Kviborg,.... är väl fotbollsprofiler enligt kvällsblaskorna?

Är verkligen tränare och sportchef verkligen "fotbollsprofiler" och inte det förstnämnda?
Citera
2025-10-27, 22:30
Medlem
DrOutlaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Nu är de inte aktuella för detta fall men David Fjäll, Marcus Birro, Jonas Eriksson, Christoffer Kviborg,.... är väl fotbollsprofiler enligt kvällsblaskorna?

Är verkligen tränare och sportchef verkligen "fotbollsprofiler" och inte det förstnämnda?

Säger du att t ex Svennis inte var en fotbollsprofil?
Citera
2025-10-27, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrOutlaw
Säger du att t ex Svennis inte var en fotbollsprofil?
Jag menar att om det varit Svennis när det begav sig, så hade han inte benämns enbart som fotbollsprofil i tidningen.

"Men jag kan ha fel".
Citera
2025-10-27, 23:48
Medlem
Stark känsla att det är han "Kissen" Peter kisfauly något
Lämna djurgården för inte jättelänge sen
Citera
2025-10-28, 00:15
Medlem
När äckel-gnagare, kolatorsken och allmänt otrevliga T.W åkte dit för fyllekörning, kallades han "journalist" men är ju också fotbollsprofil... På ett sätt hoppas jag på han igen, så slipper vi ha fler dårar....
Citera
2025-10-28, 02:29
Medlem
konstits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av withnonam3
Den typiska klassikern han gjort dvs. tagit bilen för tidigt dagen efter. Så jävla många åker på den och han hade 0,28 promille.
6st 5,2%=14 timmar minst sen sista droppen

3 "oktoberöl" sa han väl... om vi tänker att det var 500ml-burkar och att han tog 1 i timmen, och började 00:00, borde han varit körklar kl.06:00.

(Nu står där ju bara "kvällen innan", och inget om när han blåste... )
Citera
2025-10-28, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Om bensinstationen ifråga, förutom bensin även tillhandahöll kebab, kan JG vara en trolig brottsling.

Circle K har kebab på menyn sen typ två år tillbaka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in