Citat:
Ursprungligen postat av
drKickass
Vet inte varför du citerade mig, men du kan få lite input ändå.
Du är utvald! Jo, men det du skriver annan produktion, jag tänkte skriva längre om det när jag började men fick bara med undran om repro (reproduktion, kanske inte rätt uttryck) innan klockan redan var för mycket. Om det är som jag minns att jag såg dessa kläder under 1992-1995, när uniformssystemet fortfarande är under utrullning, är det inte lite tidigt för någon att ha sytt upp en alternativ kollektion som är inspirerad av M90?
Citat:
Du visar själva anledningen till att INTE förlita sig på nån form av AI-tjänst. Som du säger, så får du bara nutida källor, ty det är det flest av, om inte de endast förekommande. Och det är från detta, de statistiskt flesta källorna din AI kommer att svara. Kunskap som ligger i folks skallar och minnen, som mitt inlägg, får du inte med i ett AI-svar…..
Så är det. Jag satt nog i tre timmar igår och nästan grät när den ena ledtråden efter den andra loopade tillbaka till samma nutida gucciflage. Samtidigt blir det svårt att släppa opromtade svar som "It was never officially adopted by the Swedish Armed Forces but became popular through surplus stores and fashion reinterpretations." från första AI-sessionen. Då hade jag inte frågat nåt om surplus eller användning. Det får mig att tro att det finns nåt där ändå. Nånstans. Annars var det mycket på formatet;
-Hej AI, fanns det ett M90-mönster som i huvudsak var svart och vitt?
-Hej SoS, ja det fanns ett M90-mönster som i huvudsak var svart och vitt. Vill du se en AI-genererad bild?
Ska prova lite alternativa sökmotorer.