2025-10-27, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Av de dokumenten som visats så är det förtal, sen kan du tro att det blir något annat och det kanske blir det. Men du VET inte.

Vänta och se.
Citera
2025-10-27, 15:15
Avstängd
FantomenOchGurans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Det är uteslutet att de kommer åtalas för förtal av normalgraden. Spridningen är alldeles för stor för att det ska komma på fråga.

Anjo har inte den färdiga FUP:en. FUP:en är ingen stämningsansökan. När den kommer in kommer det vara grovt förtal och inget annat.

Har ingen åsikt angående grovt eller inte, men litar på dig. Bara så här på känn så brukar det väl röra sig om veckor tills åklagaren tar ett beslut efter att misstänkta fått ta del förundersökningsmaterialet?
Citera
2025-10-27, 15:20
Avstängd
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Vänta och se.

Jo det ska jag, säger detsamma till dig. 😏
Citera
2025-10-27, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FantomenOchGuran
Har ingen åsikt angående grovt eller inte, men litar på dig. Bara så här på känn så brukar det väl röra sig om veckor tills åklagaren tar ett beslut efter att misstänkta fått ta del förundersökningsmaterialet?

Ja, de ska ha tid att gå igenom materialet och även att begära att utredningen kompletteras om de tycker nåt fattas. Det verkar som att Anjo har begärt det, så det lär medföra att det dröjer lite längre än normalt. Men jag tror åtal är på G, skulle inte bli förvånad om det väcks åtal redan under veckan.
Citera
2025-10-27, 16:34
Medlem
Vilken råtta crirstopher är - han gjorde ju en stor sak av resan när pappan fyllde 60 år, både på YT och stream. Inte ens den resan kunde crirstopher bjuda på:

Citat:
Var vi i Spanien så hade de bokat boende och vi betalade tillbaka. Som
exempel när jag fyllde 60 så hade de bokat boende och allt. Vi hade med oss Chloé ner sen
betalade vi vårt.
(aktbilaga 99, s 1065)

Jag hoppas att övriga barn inte utnyttjar pappan på samma sätt.
Citera
2025-10-27, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Vilken råtta crirstopher är - han gjorde ju en stor sak av resan när pappan fyllde 60 år, både på YT och stream. Inte ens den resan kunde crirstopher bjuda på:

(aktbilaga 99, s 1065)

Jisses! Han har verkligen ingen skam i kroppen.
Citera
2025-10-27, 16:50
Medlem
Citat:

(aktbilaga 99, s 1065)

Haha allt blir bara mer & mer pinsamt
Citera
2025-10-27, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Ta och berätta det du för Anjo och Rask.

Nå, vad anser du om att Anjo saknar respekt för rättsväsendet?

Har Anjo begått ett brott så kommer rättsväsendet ta hand om det och jag tror Anjo kan brösta det utan att komma med massa lögner som vissa andra.
Så min åsikt spelar ingen roll.
Citera
2025-10-27, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Har Anjo begått ett brott så kommer rättsväsendet ta hand om det och jag tror Anjo kan brösta det utan att komma med massa lögner som vissa andra.

Det lär han definitivt göra. Frågan är om andra kan ta förlusten.
Senast redigerad av Urtavlan 2025-10-27 kl. 17:11.
Citera
2025-10-27, 17:18
Medlem
Citat:

(aktbilaga 99, s 1065)

Tänk dig att han gjorde sig lustig över Rask och det bara kryper fram mer och mer att han är mer parasit än baronen himself
Citera
2025-10-27, 17:19
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123

Ur psykologisk synvinkel säger skillnaden mellan Anjo och Chrippa det mesta.
Anjo vet att det kan gå hur som helst och står stadigt ändå. Chrippa däremot verkar behöva övertyga hela internet om sin “oskyld” trots att bevisen talar sitt tydliga språk.
Citera
2025-10-27, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Justja.. Sneas Monsterlek som lilla c så jättegärna ville leka. 👹

När hon gömde sig bakom en gardin och sedan föreslog att de kan leka senare. Hjärtskärande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in