2025-10-27, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Ta och berätta det du för Anjo och Rask.

Nå, vad anser du om att Anjo saknar respekt för rättsväsendet?

Har Anjo begått ett brott så kommer rättsväsendet ta hand om det och jag tror Anjo kan brösta det utan att komma med massa lögner som vissa andra.
Så min åsikt spelar ingen roll.
Citera
2025-10-27, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Har Anjo begått ett brott så kommer rättsväsendet ta hand om det och jag tror Anjo kan brösta det utan att komma med massa lögner som vissa andra.

Det lär han definitivt göra. Frågan är om andra kan ta förlusten.
Senast redigerad av Urtavlan 2025-10-27 kl. 17:11.
Citera
2025-10-27, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Vilken råtta crirstopher är - han gjorde ju en stor sak av resan när pappan fyllde 60 år, både på YT och stream. Inte ens den resan kunde crirstopher bjuda på:

(aktbilaga 99, s 1065)

Jag hoppas att övriga barn inte utnyttjar pappan på samma sätt.

Tänk dig att han gjorde sig lustig över Rask och det bara kryper fram mer och mer att han är mer parasit än baronen himself
Citera
2025-10-27, 17:19
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123

Ur psykologisk synvinkel säger skillnaden mellan Anjo och Chrippa det mesta.
Anjo vet att det kan gå hur som helst och står stadigt ändå. Chrippa däremot verkar behöva övertyga hela internet om sin “oskyld” trots att bevisen talar sitt tydliga språk.
Citera
2025-10-27, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Justja.. Sneas Monsterlek som lilla c så jättegärna ville leka. 👹

När hon gömde sig bakom en gardin och sedan föreslog att de kan leka senare. Hjärtskärande.
Citera
2025-10-27, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Anjo vet att det kan gå hur som helst och står stadigt ändå. Chrippa däremot verkar behöva övertyga hela internet om sin “oskyld” trots att bevisen talar sitt tydliga språk.

Jag håller fullständigt med.
Chrippa vevar och likaså hans vänner. Det är MYCKET viktigt att Chrippa inte är det tex fupen säger.
Det är också MYCKET viktigt att Chrippa och Linnéa inte har förtalat någon.

Anjo är fullt medveten om att det kan gå till åtal och är fine med det. Rask menar att han välkomnar ett åtal.

Förlorarna är Chrippa och hans vänner eftersom de hetsar upp sig så gud förbannat.
Citera
2025-10-27, 17:29
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
När hon gömde sig bakom en gardin och sedan föreslog att de kan leka senare. Hjärtskärande.

Lilla flickan, hoppas verkligen hon aldrig behöver vara nära monstret (som inte behöver leka för att vara ett monster) någonsin igen.
Senast redigerad av Nejellerva 2025-10-27 kl. 17:34.
Citera
2025-10-27, 17:33
Medlem
Jag kan inte tänka mig något annat än att C har hotat sig till att personer skall göra detta på olika sätt.

Man hör detta tydligt i samtal med Julia.
Även samtal som är läkta med Linnea.

Man ser det även i konversationer.

Varför jacke inte är inblandad.
Vad jag tror så hade inte Jacke och C någon relation då.

Om pappa T inte förstod att det var konstigt att swisha och överföra så mycket pengar då vet jag inte. XD

Chrippa utnyttjar sin familj.
Utnyttjar Lilla C.
Utnyttjar Limnea. Nykär bla bla.

Chrippa är trevlig så länge man lyssnar på honom.
Citera
2025-10-27, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CLJA
Jag kan inte tänka mig något annat än att C har hotat sig till att personer skall göra detta på olika sätt.

Man hör detta tydligt i samtal med Julia.
Även samtal som är läkta med Linnea.

Man ser det även i konversationer.

Varför jacke inte är inblandad.
Vad jag tror så hade inte Jacke och C någon relation då.

Om pappa T inte förstod att det var konstigt att swisha och överföra så mycket pengar då vet jag inte. XD

Chrippa utnyttjar sin familj.
Utnyttjar Lilla C.
Utnyttjar Limnea. Nykär bla bla.

Chrippa är trevlig så länge man lyssnar på honom.

Den sista meningen är otroligt viktig. Minsta lilla någon som tex hjälper honom med något skulle gå emot honom eller säga något han inte gillar blir det hot, förtal, stalking och hemska tankar som kommer ut genom ord mot den personen. Ingen är säker. Inte ens Jacke.

Frågan är vem som blir värst när han och Skilleras hamnar i konflikt vilket de kommer att göra till slut.
Citera
2025-10-27, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva

Helt korrekt!
Och vad som än händer ang en eventuell rättegång så kommer Anjo ha sina följare kvar, han kommer nog få jätte mycket bidrag om det nu ska betalas ut skadestånd med tanke på vad följarna redan nu ger honom när han kör premiärer.
Citera
2025-10-27, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Det lär han definitivt göra. Frågan är om andra kan ta förlusten.

Det tror jag inte dom kommer göra.
Citera
2025-10-27, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keptang
Är man normalt funtad så tror jag inte man kan se på det utan att bränna halva hjärnan. Akta dig! Precis som en handfull profiler här.

Haha, du vet inte hur många gånger jag tjafsat emot axel också har han bannat mig, skrev mitt vanliga användarnamn på hans live med cluee o sa att jag hälsar, o han suckade o bannade direkt. Har skapat flera google konton bara för att inte hålla med honom och säga emot han, o det blir ban direkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in