Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-26, 13:30
Medlem
Shugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfik007
Ok snyggt! tror inte det är många lexbase har tagit bort faktiskt. Till och med GPDR warrior som tog saken till eu- domstolen är har dom kvar.

Det var som fan! Vet inte om mitt klagomål till IMY hade någon påverkan på det hela? Vet att de gick vidare med mitt mål och sen vips var allt borta förutom Krimfup
Citera
2025-09-26, 13:31
Medlem
Shugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Verifiera och alla bakgrundsföretga med?

Det stämmer!
Citera
2025-09-26, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shugu
Hej,

https://www.dagensjuridik.se/nyheter/eu-domstolen-lexbase-inte-journalistiskt-undantagna/

Vänligen ta bort ALL information gällande mig från er sida, annars skickar jag in en stämningsansökan snabbare än ni hinner säga "förundersökning"!

Mvh

Rekommenderar dock inte att du skriver så men det var så jag skrev.
Jag har redan mailat det och anmält dem men de tar inte bort mig . Har en strafföreläggande den togs bor ett par tre månader men är nu tillbaka.
Citera
2025-10-03, 19:51
Medlem
Hur går det med IMY:s tillsyn av Upplysning.se? Skräpet är fortfarande uppe.
Citera
2025-10-17, 00:46
Är det någon som har fått bort en frikännande dom på krimfupp?
Citera
2025-10-17, 10:58
Medlem
Shugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fresk66
Är det någon som har fått bort en frikännande dom på krimfupp?

Sitter i samma sits. Lyckades få bort från alla förutom just Upplysning.se. Nu blir det stämningsansökan eftersom de vägrar att svara
Citera
2025-10-26, 17:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Shugu
Det stämmer!
Hur kollade du Verifiera verkligen tagit bort enligt artikel 17?
Citera
2025-10-26, 17:19
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 555-553
Hur går det med IMY:s tillsyn av Upplysning.se? Skräpet är fortfarande uppe.
Står på deras hemsida den fortlöper men förvänta dig inte det kommer gå fort IMY är ju inga kända raketer direkt.
Citera
2025-10-26, 17:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blessed81
Står på deras hemsida den fortlöper men förvänta dig inte det kommer gå fort IMY är ju inga kända raketer direkt.

https://www.imy.se/tillsyner/

Skulle förvåna mig mycket om de kommer fram till de här siterna agerat korrekt och att sanktionsavgifter är möjliga.
Citera
2025-10-27, 12:09
Medlem
Scrattys avatar
Citat:
https://www.imy.se/tillsyner/

Skulle förvåna mig mycket om de kommer fram till de här siterna agerat korrekt och att sanktionsavgifter är möjliga.

Det har stått still i denna utredning en längre tid. Och nu med SD som trumpetar för att dom vill ha offentliga register så vänder vinden åter igen!
Så dessa utredningar kan ta flera år!
Citera
2025-10-27, 15:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Scratty
Det har stått still i denna utredning en längre tid. Och nu med SD som trumpetar för att dom vill ha offentliga register så vänder vinden åter igen!
Så dessa utredningar kan ta flera år!
Jo sant men tittar man på hur lång tid en tillsyn brukar ta så ser man ju det här är inga raketer direkt.
Citera
2025-12-23, 20:11
Medlem
Citat:
Jo sant men tittar man på hur lång tid en tillsyn brukar ta så ser man ju det här är inga raketer direkt.

För en som är helt grön på området, ska man räkna med 1 år? 3 år? Vi är uppe i 8 månader just nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in