2025-09-23, 13:28
Medlem
Shugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anna1971
Hur gjorde du ? Kan du vara snäll och skriva hur du skrev 🙏🏼

Hej,

https://www.dagensjuridik.se/nyheter/eu-domstolen-lexbase-inte-journalistiskt-undantagna/

Vänligen ta bort ALL information gällande mig från er sida, annars skickar jag in en stämningsansökan snabbare än ni hinner säga "förundersökning"!

Mvh

Rekommenderar dock inte att du skriver så men det var så jag skrev.
Citera
2025-09-23, 14:32
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shugu
Hej,

https://www.dagensjuridik.se/nyheter/eu-domstolen-lexbase-inte-journalistiskt-undantagna/

Vänligen ta bort ALL information gällande mig från er sida, annars skickar jag in en stämningsansökan snabbare än ni hinner säga "förundersökning"!

Mvh

Rekommenderar dock inte att du skriver så men det var så jag skrev.
problemet är när folk hotar dem med stämmning och sedan inte gör det när de vägrar ta bort dem gör de skiter oftast i ta bort någon, för de har lärt sig att det oftast är tomma hot och det ser man ju fö på de få stämmningar som kommit in. Om det nu inte dröst in en massa på sistone då.
Citera
2025-09-23, 17:04
Medlem
Shugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
problemet är när folk hotar dem med stämmning och sedan inte gör det när de vägrar ta bort dem gör de skiter oftast i ta bort någon, för de har lärt sig att det oftast är tomma hot och det ser man ju fö på de få stämmningar som kommit in. Om det nu inte dröst in en massa på sistone då.

Så är det ju, nu är jag dock redo att stämma de om de inte skulle ge efter som Lexbase och MrKoll har gjort. Vi får se vad/om de svarar.
Citera
2025-09-23, 17:07
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Så är det ju, nu är jag dock redo att stämma de om de inte skulle ge efter som Lexbase och MrKoll har gjort. Vi får se vad/om de svarar.
Krimfup kommer du garanterat få problem med och tar de bort dig lägger de snart tillbaka dig igen för utmana dig.

De har även slutat svara på mail helt och hållet, har du provat med verifiera med?
Citera
2025-09-23, 19:17
Medlem
nickenyfik007s avatar
Citat:

Har lexbase tagit bort dig menar du?
Citera
2025-09-24, 14:31
Medlem
Shugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inspirit81
Krimfup kommer du garanterat få problem med och tar de bort dig lägger de snart tillbaka dig igen för utmana dig.

De har även slutat svara på mail helt och hållet, har du provat med verifiera med?

Jag förstår. Då får det blir stämningsansökan helt enkelt. Har blivit borttagen från alla andra förutom just Krimfup.
Citera
2025-09-24, 14:32
Medlem
Shugus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickenyfik007
Har lexbase tagit bort dig menar du?

Jag har blivit borttagen från alla andra förutom just Krimfup.
Citera
2025-09-24, 15:16
Medlem
nickenyfik007s avatar
Citat:
Jag har blivit borttagen från alla andra förutom just Krimfup.

Ok snyggt! tror inte det är många lexbase har tagit bort faktiskt. Till och med GPDR warrior som tog saken till eu- domstolen är har dom kvar.
Citera
2025-09-24, 16:00
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Jag förstår. Då får det blir stämningsansökan helt enkelt. Har blivit borttagen från alla andra förutom just Krimfup.
Verifiera och alla bakgrundsföretga med?
Citera
2025-09-24, 21:49
Medlem
Har nån lyckas ta bort sig från allabolag ?
Citera
2025-09-25, 00:25
Medlem
Edit; hittade
Senast redigerad av Anonym555 2025-09-25 kl. 00:52.
Citera
2025-09-25, 00:26
Avstängd
Inspirit81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Hur blev du borttagen från Lexbase?
Han har ju redan svarat på det bläddra tillbaka och kolla så får du se själv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in