2025-10-25, 21:46
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
I den kategorin du letar efter tjejer förvånar det mig inte ett endaste dugg om de inte kan koka ett ägg ens. Du får nog vara glad och nöjd om du hittar en tjej som kan skilja på höger och vänster och som kan göra sig någorlunda förstådd verbalt.

Och vilken kategori är det menar du? Alla vet att hemmafruar lagar bättre mat än karriärkvinnor så din poäng är en aning svårtydd.
Citera
2025-10-25, 21:49
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Helt plötsligt är du ensamstående flerbarnspappa..... Vid nåt annat tillfälle testade du din fru genom att ta ut en paj från ugnen som din fru gjort och åt upp den innan den var helt klar.

Vad ska du hitta på härnäst? Att du jobbade som elefanttämjare i Thailand i 16 år och alla thailändskorna bara älskade dig och sprang efter dig som desperata?

Tänk att du alltid ska komma med något sådant här. Men i och för sig förväntar jag mig inget annat från en elak bitter feminist tant.
Citera
2025-10-25, 23:41
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Tänk att du alltid ska komma med något sådant här. Men i och för sig förväntar jag mig inget annat från en elak bitter feminist tant.

Jaja el chapo, men för att vara snäll så kan jag ponera att du har både ex-fru och nuvarande fru och att kvinnors hypergamiska natur gör så att kvinnor alltid reproducerar med män som är intelligentare än dem själva osv. Då tänker jag mig att din ex-fru är en förrymd babianhona som du hade turen att stöta på när hon var som desperatast. Och din nuvarande fru kommunicerar via tre läten eftersom hon föddes med en hjärnhalva istället för två. Då är vi väl ändå rätt nära sanningen eller?

Ja jag är en elak och bitter feminist, det blir lätt så när man har sugit judekuk sen elvaårs åldern och har levt för att hämnas på vita män.
Citera
2025-10-25, 23:45
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Och vilken kategori är det menar du? Alla vet att hemmafruar lagar bättre mat än karriärkvinnor så din poäng är en aning svårtydd.

Jag syftade på tjejer som står och dreglar i nåt hörn och snackar om att jorden bara är 6000 år gammal och att jorden är platt för att de kan se horisonten jättelångt bort och dit fram är det platt.

Pucko tjej nummer 1: "Näähhh jag kan då inte se nån krökning"

Pucko tjej nummer 2: "Nääähhh inte jag heller och jag tittar jättenoga just nu"
Senast redigerad av Jenny9 2025-10-25 kl. 23:48.
Citera
2025-10-25, 23:57
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag syftade på tjejer som står och dreglar i nåt hörn och snackar om att jorden bara är 6000 år gammal och att jorden är platt för att de kan se horisonten jättelångt bort och dit fram är det platt.

Pucko tjej nummer 1: "Näähhh jag kan då inte se nån krökning"

Pucko tjej nummer 2: "Nääähhh inte jag heller och jag tittar jättenoga just nu"

Vad hade det med feminister och deras kassa matlagning och avsaknad av kvinnlighet att göra?

När dom frågar dig om elektro hydrodynamisk frekvens manipulation eller Pythagoras sats och 8 inches per mile squared så är det givetvis enbart du som skulle framstå som ett massivt okunnigt får som aldrig ens funderat på hur någon kraft kan fästas i ett absolut vakuum. Det är detta som är så farligt med idioter, någon gång på vägen har ni lyckats intala er själva att ni är intelligenta när ni inte kan förklara något ni tror på och är direkt infantila i hur ni ser på världen. Skrämmande.
Citera
2025-10-26, 01:21
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Det är detta som är så farligt med idioter, någon gång på vägen har ni lyckats intala er själva att ni är intelligenta när ni inte kan förklara något ni tror på och är direkt infantila i hur ni ser på världen. Skrämmande.

Ja, det handlar om Dunning–Kruger effekten:

Citat:
The Dunning–Kruger effect is a cognitive bias that describes the systematic tendency of people with low ability in a specific area to give overly positive assessments of this ability. The term may also describe the tendency of high performers to underestimate their skills.

https://en.wikipedia.org/wiki/Dunnin...3Kruger_effect

Det är på grund av detta som feminister och feministiska och svaga män kör samhället i botten.
Citera
2025-10-26, 06:28
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Varför tar då inte män huvudansvaret för barnen om män är mer ansvarsfulla än kvinnor?

Det är ju vad vi gör.
Sedan är även era brister och destruktivitet vårat ansvar.
Att ni t.ex. inte kan hantera preventivmedel, är mäns fel och det är synd om er.

Jag tog ansvaret för mina. Och det var rätt att jaga mig, för att det passade mitt ex känslor då hon är störd.

50% av USA´s alla negrer i fängelsena, sitter där för att de görs ansvariga för sina ofrivillighetsbarn.

Ni kan inte ens laga mat och det är också ett manligt ansvar
Citera
2025-10-26, 06:34
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Ja, det handlar om Dunning–Kruger effekten:

Det är på grund av detta som feminister och feministiska och svaga män kör samhället i botten.

Nej, det är för snällt.
De är bevisligen destruktiva och de säger det själva när de hävdar att de skall "riva" allt.
Citera
2025-10-26, 07:24
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Jaja el chapo, men för att vara snäll så kan jag ponera att du har både ex-fru och nuvarande fru och att kvinnors hypergamiska natur gör så att kvinnor alltid reproducerar med män som är intelligentare än dem själva osv. Då tänker jag mig att din ex-fru är en förrymd babianhona som du hade turen att stöta på när hon var som desperatast. Och din nuvarande fru kommunicerar via tre läten eftersom hon föddes med en hjärnhalva istället för två. Då är vi väl ändå rätt nära sanningen eller?

Ja jag är en elak och bitter feminist, det blir lätt så när man har sugit judekuk sen elvaårs åldern och har levt för att hämnas på vita män.

Jag tycker genuint synd om dem som finns i din närhet. Men min förtröstan är att jag tror på karma.
Citera
2025-10-26, 07:48
Medlem
Citat:
Jag tycker genuint synd om dem som finns i din närhet. Men min förtröstan är att jag tror på karma.
För mycket att anmäla för ot här. Sida efter sida.
Citera
2025-10-26, 07:49
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
För mycket att anmäla för ot här. Sida efter sida.
Ja hoppas att du anmäler Jenny9. Det är ju hon som drar igång allt detta med sina påhopp o svammel.
Citera
2025-10-26, 07:50
Medlem
Citat:
Ja hoppas att du anmäler Jenny9. Det är ju hon som drar igång allt detta med sina påhopp o svammel.
Du kan ju göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in