Citat:
Ursprungligen postat av
theUFOsummoner
1. Bortom Jorden
2. Eftersom du eliminerar svarsalternativ som ett startläge för din "öppna" diskussion kommer du aldrig kunna finna ett ärligt svar. Du accepterar bara svar som är inom sfären för din kunskap, en snäv vinkel för intelligent penetration.
En (möjlig) metod involverar frekvensförflyttning. Varje position i Universum har en unik frekvens, ungefär som att ratta in rätt frekvens för att ta emot en radiosignal. När du byter radiokanal "förflyttas inget" men du kan ändå byta station som befinner sig på stora avstånd från varandra på millisekunder /med en knapptryckning.
Denna förflyttning sker i ett frekvensband som förflyttar materia oändligt fort. Dvs, Materia färdas inte i vårt synliga frekvensband och är således inte beroende av EMC2.
Nej, jag förväntar mig inte att du ska tro mig och jag förväntar mig inte att du ska bry dig. Men jag svarade.
3. Ja, men det kan också vara rymdskepp från Sirius.
4. Du har en bra och positiv inställning till livet som fler borde kopiera. Din öppna sinnesställning borde bli en modell som vår unga generation borde anamma i klassrummen.
Trots decennier av påstådda observationer har inte ett enda objekt, materialprov eller teknologi med utomjordiskt ursprung kunnat bekräftas genom
oberoende, vetenskaplig analys.
Tiotusentals satelliter som ständigt filmar jorden.
Miljontals civila kameror, radarstationer, astronomiska teleskop.
AI-system som automatiskt identifierar objekt i rymden.
Trots detta finns ingen entydig bild, radarlogg, eller video med flera samtidiga mätpunkter som visar något icke-jordiskt.
Om utomjordiska farkoster verkligen vore här, skulle det synas överallt. Vilket det inte gör..
Så tills dess dom landar och säger hej är allting bara en affärsidé som mycket annat.
Att inte fler förstår det.
Jag ställer mig absolut bakom det faktum att det med stor sannolikhet finns eller har funnits mer intelligent liv i universum. Men här har dom inte varit