2025-10-25, 15:25
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
ÄR det så KONSTIGT då... Att det blev ett sk DREV Som DOM kallar det?
Nej det angår inte oss. Men då ska dom fan inte sitta och böla nu.

Ja släpper denna disk nu. Ha en fin helg! 👋
Ja, det är konstigt att Jocke inte kunde acceptera hans bror tog beslut för sitt liv - utan i stället piskade på ett krig på alla nivåer.
Inget av detta borde ha hanterats på nätet.

Ha en fin helg du också.
Citera
2025-10-25, 15:27
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Han ljuger om sin fru, kallar sin bror Jacke för hund så länge han inte dansar efter Chrippas pipa och han ljuger i förhör..
Jaha. Det är väl fortfarande Linnea och Jacke som äger rätten att ta det med Chrippa och inte alla andra som oombett lagt sig och drevat.
Citera
2025-10-25, 15:31
Avstängd
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag instämmer. Julia borde omedelbart upphöra med det spelet - det är slut mellan dem och hon äger inte rätten att försöka diktera hans relation med Linnea genom att använda barnet som vapen.

Jag tror faktiskt barnet i framtiden kommer att få svårigheter att hantera det hennes mamma och Jocke utsatt henne för - och svårt att hantera det skit de matat henne med om hennes pappa.

Du vet mycket väl att jag inte pratar om flickans mamma, varför lägger du ord på mig som jag inte sagt?

Pratar du lika mycket om Jocke mfl hemma och drar upp dom i alla samtal? Din man måste vara duktigt trött på sig.

Får hon svårigheter pga dom, vad får hon då inte av dina idoler?
Citera
2025-10-25, 15:38
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Du vet mycket väl att jag inte pratar om flickans mamma, varför lägger du ord på mig som jag inte sagt?

Pratar du lika mycket om Jocke mfl hemma och drar upp dom i alla samtal? Din man måste vara duktigt trött på sig.

Får hon svårigheter pga dom, vad får hon då inte av dina idoler?
Jag vet inte varför du vill att jag redogör för mina samtal här hemma - men svaret är nej. Vi pratar inte om dem alls här hemma -- kanske för att vi inte har galningar som springer runt och trumpetar ut förtal, lögner och trakasserier här. Det finns helt enkelt inte något att bemöta eller att kommentera.

Hur mycket pratar du själv om dem privat? Är du så här sjukligt enveten privat också så att du biter dig fast vid lögner år ut och år in .. trots att personen bett om ursäkt och backat från lögnen.

I så fall är du sannolikt en jäkligt obehaglig människa att leva med.

Nej, varför skulle hon få svårigheter av dem? Det är fortfarande inga sanningar som lade ut - det är dementerat både av dem och av utredningar.
Den som däremot förstör för barnet är Julia påhejad av Jocke - för de kan inte acceptera att Chrippa valt bort dem.
Citera
2025-10-25, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Kan du visa några chattar som Bevisligen har fejkats?
Då behöver vi se originalet och det fejkade för att kunna jämföra.
Mutemute123 kan visa upp dom, men hen säger att hen tappat bort dom. Som det i vanlig ordning låter om bevis. Det lät likadant om videon på socialkontoret.

Hen säger att sett chattar som aldrig ägt rum mellan mig och Chrippa där vi planerar att sprida ett rykte om Joakim Lundell. Det finns inga original att jämföra med, för det finns inte en enda chatt mellan mig och Chrippa. Det kan bara vara en enda person som fejkat chattarna mellan mig och Chrippa, den som anstiftade en annan här att sprida ryktet till mig, för att få mig att sprida det vidare och sen skylla det på Chrippa och ett par andra flashbackkonton hen jagar. Hen har, anonymt chattat med en man och fått instruktioner om vad hen skulle skriva till mig.

Hur kunde jag förstå att det var fejk så snabbt? Jag testade tråden och varnade om ryktet. Ifall användaren som skrev det till mig skulle bli arg som ett bi, skulle risken finnas att den hen sagt till mig var sant. Det blev hen inte, istället fick jag jackpot. Direkt efter att jag varnade för att användaren daxvaxpax tänkt sprida falska rykten och försökte få med sig andra att tro på det, kontrade mutemute123 med att hen sett chattar med mig om det.

Mutemute123, pinto87, 111-111 och nån till har fått berättat för sig om ryktet innan ryktet spreds, utan att försöka stoppa det och personen som berättade om det har försett mutemute123 med fejkade chattar innan ryktet var känt.

Det kan bara vara personen som planerade ryktet som kontaktat Mutemute123 för att berätta om ryktet som haft tid att fejka chattarna eftersom ingen annan har kunnat veta om det.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-25 kl. 15:43.
Citera
2025-10-25, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Mutemute123 kan visa upp dom, men hen säger att hen tappat bort dom. Som det i vanlig ordning låter om bevis. Det lät likadant om videon på socialkontoret.

Hen säger att sett chattar som aldrig ägt rum mellan mig och Chrippa där vi planerar att sprida ett rykte om Joakim Lundell. Det finns inga original att jämföra med, för det finns inte en enda chatt mellan mig och Chrippa. Det kan bara vara en enda person som fejkat chattarna mellan mig och Chrippa, den som anstiftade en annan här att sprida ryktet till mig, för att få mig att sprida det vidare och sen skylla det på Chrippa och ett par andra flashbackkonton hen jagar. Hen har, anonymt chattat med en man och fått instruktioner om vad hen skulle skriva till mig.

Hur kan jag veta det? Jag vet det för att direkt efter att jag varnade för att användaren daxvaxpax tänkt sprida falska rykten och försökte få med sig andra att tro på det, kontrade mutemute123 med att hen sett chattar med mig om det.

Mutemute123, pinto87, 111-111 och nån till har fått berättat för sig om ryktet innan ryktet spreds, utan att försöka stoppa det och personen som berättade om det har försett mutemute123 med fejkade chattar innan ryktet var känt.

Det kan bara vara personen som planerade ryktet som kontaktat Mutemute123 för att berätta om ryktet som haft tid att fejka chattarna eftersom ingen annan har kunnat veta om det.

Frågade bara efter bevis, inte din livs historia.
Så länge du inte kan hosta fram nått så får du hålla din fabricerade historia för dig själv.
Citera
2025-10-25, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knowson
Frågade bara efter bevis, inte din livs historia.
Så länge du inte kan hosta fram nått så får du hålla din fabricerade historia för dig själv.
Mutemute123 har chattarna. Ligg på, jag vill hemskt gärna ha dom för att kunna anmäla mannen som skickat dom till hen för grovt förtal.
Citera
2025-10-25, 15:47
Avstängd
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag vet inte varför du vill att jag redogör för mina samtal här hemma - men svaret är nej. Vi pratar inte om dem alls här hemma -- kanske för att vi inte har galningar som springer runt och trumpetar ut förtal, lögner och trakasserier här. Det finns helt enkelt inte något att bemöta eller att kommentera.

Hur mycket pratar du själv om dem privat? Är du så här sjukligt enveten privat också så att du biter dig fast vid lögner år ut och år in .. trots att personen bett om ursäkt och backat från lögnen.

I så fall är du sannolikt en jäkligt obehaglig människa att leva med.

Nej, varför skulle hon få svårigheter av dem? Det är fortfarande inga sanningar som lade ut - det är dementerat både av dem och av utredningar.
Den som däremot förstör för barnet är Julia påhejad av Jocke - för de kan inte acceptera att Chrippa valt bort dem.

Oroa dig inte för vem jag är att leva med, fokusera hellre på varför du blir så upprörd över en enkel fråga.

Chrippa valde främst bort sin dotter. Ingen vettig kvinna vill ha med ett sådant hjärtlöst monster att göra. Utöver du då 😅
Citera
2025-10-25, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det enda han skulle gjort för att få vara med sin dotter är att sluta att lyssna på de som inte vill honom gott tex dumpenkvinnan och allehanda personer som jag börjar undra ville att det skulle gå så här. Uttrycket en ulv i fårakläder kan stämma in här. Han verkar inte vara så självgående.
Vem är dumpenkvinnan?
Citera
2025-10-25, 15:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Oroa dig inte för vem jag är att leva med, fokusera hellre på varför du blir så upprörd över en enkel fråga.
Jag blev inte upprörd. Jag svarade och ställde motfrågor om ditt eget privata - såsom du gjorde om mitt ... Du svarar däremot inte utan verkar vara den som känner dig lite upprörd över frågor på samma nivå du själv startat.

Citat:
Chrippa valde främst bort sin dotter. Ingen vettig kvinna vill ha med ett sådant hjärtlöst monster att göra. Utöver du då 😅
Nej han har aldrig valt bort sin dotter. Att plåga sig igenom ett liv med Julia som han inte vill ha och att vägra låta Jocke styra hans liv är INTE att välja bort sin dotter.

'
Citera
2025-10-25, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
De är just de båda är rökta hur man en vänder på de
Vem ljuger snart får vi se sanningen.

Självklart hade Chrippa talat med Jocke om hur vansinnig Linnea var. Så klart att Jocke försökte hjälpa Chrippa från denna HONJÄVUL. Och på samma sätt säljer hon ut Chrippa som en HANJÄVUL.
Citera
2025-10-25, 16:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Självklart hade Chrippa talat med Jocke om hur vansinnig Linnea var. Så klart att Jocke försökte hjälpa Chrippa från denna HONJÄVUL. Och på samma sätt säljer hon ut Chrippa som en HANJÄVUL.

De är väll just de vi ser just nu Christofer vet vad han har sagt ock skrivet till J & J
Och är väldigt medveten om detta också
De är just därför de är så väldigt viktigt att smutskasta J & J
Men som tur är så finns de något som heter Övergrepp i rättssak.
Men som tur är så är Hanna inte dum i skallen.
Vi ser vi dokumenterar allt slut citat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in