Citat:
Ursprungligen postat av
Knowson
Kan du visa några chattar som Bevisligen har fejkats?
Då behöver vi se originalet och det fejkade för att kunna jämföra.
Mutemute123 kan visa upp dom, men hen säger att hen tappat bort dom. Som det i vanlig ordning låter om bevis. Det lät likadant om videon på socialkontoret.
Hen säger att sett chattar som aldrig ägt rum mellan mig och Chrippa där vi planerar att sprida ett rykte om Joakim Lundell. Det finns inga original att jämföra med, för det finns inte en enda chatt mellan mig och Chrippa. Det kan bara vara en enda person som fejkat chattarna mellan mig och Chrippa, den som anstiftade en annan här att sprida ryktet till mig, för att få mig att sprida det vidare och sen skylla det på Chrippa och ett par andra flashbackkonton hen jagar. Hen har, anonymt chattat med en man och fått instruktioner om vad hen skulle skriva till mig.
Hur kunde jag förstå att det var fejk så snabbt? Jag testade tråden och varnade om ryktet. Ifall användaren som skrev det till mig skulle bli arg som ett bi, skulle risken finnas att den hen sagt till mig var sant. Det blev hen inte, istället fick jag jackpot. Direkt efter att jag varnade för att användaren daxvaxpax tänkt sprida falska rykten och försökte få med sig andra att tro på det, kontrade mutemute123 med att hen sett chattar med mig om det.
Mutemute123, pinto87, 111-111 och nån till har fått berättat för sig om ryktet
innan ryktet spreds,
utan att försöka stoppa det och personen som berättade om det har försett mutemute123 med fejkade chattar innan ryktet var känt.
Det kan bara vara personen som planerade ryktet som kontaktat Mutemute123 för att berätta om ryktet som haft tid att fejka chattarna eftersom ingen annan har kunnat veta om det.