• 1
  • 2
2025-10-25, 11:59
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...box=1761376942

Hittade ingen tråd . Tycker ni Jokkmokks kommunalråd gjorde rätt som nobbade detta möte ? Jag är helt klart av den uppfattningen av han gjorde helt rätt . Som jag ser det visar Jokkmokks kommun civilkurage som vågar sätta ner foten mot regeringens kraftigt åtstramade migrationspolitik . Önskar helt klart att fler kommuner gjorde likadant .

OBS: Admin får flytta tråden om den passar bättre i annan forumdel
Citera
2025-10-25, 12:09
Medlem
Mycket bra. Det är helt uppenbart att det krävs ett uppror mot högerextremismens rasistiska politik.
Citera
2025-10-25, 12:33
Medlem
Vad skulle denna återvandring göra?
Vem ska återvandra?
Vem är "vår" nationelle rådgivare?
Citera
2025-10-25, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Mycket bra. Det är helt uppenbart att det krävs ett uppror mot högerextremismens rasistiska politik.
Vad går deras politik ut på. Vem är förresten de högerextrema i vår riksdag just nu?
Citera
2025-10-25, 12:43
Medlem
Helt rätt i detta fall! Jokkmokk behöver ju sina myror som drar strån till stacken. Kan ge mig sjutton på att det blir norrlänningarna som kommer att försvara Sverige bäst den dagen det blir allvar!
Citera
2025-10-25, 12:54
Medlem
Gulligt att han tycker det är osvenskt. Personligen tycker jag han kan komma ut ur garderoben.
Citera
2025-10-25, 13:10
Medlem
machinemans avatar
Norrlänningar visar än en gång att de är inavlade idioter. Men den inavlade norrländske idioten har ju rätt om att det är osvenskt att vara för sunt förnuft (vilket återvandring är). Svenskarna är radikala dårar som svänger från rasbiologiska institutet till självutplåning, ingen mellanmjölk där inte.

Apropå den här norrländska reaktionen så får det väl sägas vara ett utslag av folkstyre, dvs sådant som pöbeln på Flashback länge skrikit sig hesa om att de vill ha mera av. Varsågoda hoppas ni är nöjda nu, slödder ..

Citera
2025-10-25, 13:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz

Hittade ingen tråd . Tycker ni Jokkmokks kommunalråd gjorde rätt som nobbade detta möte ? Jag är helt klart av den uppfattningen av han gjorde helt rätt . Som jag ser det visar Jokkmokks kommun civilkurage som vågar sätta ner foten mot regeringens kraftigt åtstramade migrationspolitik . Önskar helt klart att fler kommuner gjorde likadant .

"Civilkurage".. idiot. Sossesvinet kan väl ta emot några "flyktingar" i sin egen trädgård? Nähä, inte det nä. Är ni alla hycklare?
Senast redigerad av sweintoo 2025-10-25 kl. 13:17.
Citera
2025-10-25, 13:16
Medlem
Lätt att tycka om man bor i Jokkmokk där de få invandrare som kommer tvingas integrera sig med lokalbefolkningen.
Citera
2025-10-25, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.D.
Lätt att tycka om man bor i Jokkmokk där de få invandrare som kommer tvingas integrera sig med lokalbefolkningen.
Å andra sidan: Jävligt märkligt att Regeringens rasbiologiska utvandringspolitik ska påtvingas Jokkmokk som ju knappast lider av överbefolkning. Hit men inte längre verkar som en rimlig reaktion.
Citera
2025-10-25, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz

Givetvis måste kommuner följa lagar och regler från regeringen!
Citera
2025-10-25, 13:41
Medlem
Dumpa alla i Jokkmokk då, de verkar ju behöva eller vilja ha dem. Tvångsförflyttning norrut.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in