2025-07-28, 17:45
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karaten19
Hur är statusen kring nya eventuella filmer?
Läste att Jakob Eklund har sagt att det ska spelas in detta år. Men har varken hört/läst något efter det.

Såg de spelar in i Göteborg & omnejd, då jag sett Jakob, Jens, & några till
Citera
2025-07-29, 01:19
Medlem
Jasså! Fan vad härligt! Hoppas att det stämmer!
Citera
2025-10-01, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Såg de spelar in i Göteborg & omnejd, då jag sett Jakob, Jens, & några till
För att lägga till i detta så såg jag nyligen Jakob Eklund nyrakad som han brukar se ut som Johan. Visst en man kan ju raka sig utan speciell anledning men vem vet. Kan ju ha med din kommentar att göra.
Citera
2025-10-01, 19:57
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonLawn
För att lägga till i detta så såg jag nyligen Jakob Eklund nyrakad som han brukar se ut som Johan. Visst en man kan ju raka sig utan speciell anledning men vem vet. Kan ju ha med din kommentar att göra.

De var i hamnen hela gänget idag, De håller på för fullt, Spännande och se hur det blir av det hela.
Citera
2025-10-03, 04:15
Medlem
Citat:
De var i hamnen hela gänget idag, De håller på för fullt, Spännande och se hur det blir av det hela.

Låter som en liten mytoman, du såg säkert joel kinnaman också då?😂 några bevis på detta? En annan hade ju tagit bilder om det stämde...
Citera
2025-10-03, 05:05
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhej921
Låter som en liten mytoman, du såg säkert joel kinnaman också då?😂 några bevis på detta? En annan hade ju tagit bilder om det stämde...

Ursäkta? Nej jag såg inte han men jag såg Jens Hultén, Jakob Eklund, Han som spelar Conny, & Några ur gänget & Nej jag tog inte kort för jag åkte bara förbi, Men ska tänka på det nästa gång jag ser gänget.
Citera
2025-10-03, 05:05
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhej921

Roligt att just detta blev ditt första inlägg. Om någon ska trolla är det du, inte jag. För jag har sett de.
Citera
2025-10-04, 19:25
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Enligt Anders Nilsson har några nya inspelningar inte påbörjats.
Citera
2025-10-04, 21:25
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Enligt Anders Nilsson har några nya inspelningar inte påbörjats.

De kanske rekar något i samband med Johan Falk jag vet inte mer än vad jag har sett. Vi får väl vänta & se.
Citera
2025-10-05, 02:26
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
De kanske rekar något i samband med Johan Falk jag vet inte mer än vad jag har sett. Vi får väl vänta & se.
Jag såg bara att han besvarat någons fråga med att det är inte någon film på g. Än.
Citera
2025-10-24, 18:50
Medlem
Gamla klassiker! Såg igenom dom en sväng nu.
Tror det är i andra filmen Frank säger
Citat:
gå över till säkra linjen
För att sedan ringa upp seth på skype
Citera
2025-10-25, 11:07
Medlem
Vilken av Falk-filmerna är bäst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto