Såg de spelar in i Göteborg & omnejd, då jag sett Jakob, Jens, & några till
För att lägga till i detta så såg jag nyligen Jakob Eklund nyrakad som han brukar se ut som Johan. Visst en man kan ju raka sig utan speciell anledning men vem vet. Kan ju ha med din kommentar att göra.
För att lägga till i detta så såg jag nyligen Jakob Eklund nyrakad som han brukar se ut som Johan. Visst en man kan ju raka sig utan speciell anledning men vem vet. Kan ju ha med din kommentar att göra.
De var i hamnen hela gänget idag, De håller på för fullt, Spännande och se hur det blir av det hela.
Låter som en liten mytoman, du såg säkert joel kinnaman också då?😂 några bevis på detta? En annan hade ju tagit bilder om det stämde...
Ursäkta? Nej jag såg inte han men jag såg Jens Hultén, Jakob Eklund, Han som spelar Conny, & Några ur gänget & Nej jag tog inte kort för jag åkte bara förbi, Men ska tänka på det nästa gång jag ser gänget.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!