• 3
  • 4
2023-08-14, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinoRex
Han blev påkörd/mordförsök ngn vecka efter hotellmordet.

Aha vilken jävla soppa, men tack för snabbt svar!
Citera
2023-08-25, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjuvsmall
Aha vilken jävla soppa, men tack för snabbt svar!

Verkligen, om jag minns rätt kom det fram i någon rättegång att pappan ”gått på” och ev haft kniv d v s han blev inte påkörd bakifrån när han gick på trottoaren utan mer en tumultsituation men de uppgifterna kommer såklart från andra sidan.
Citera
2023-10-03, 10:59
Medlem
Varit tyst om Östberga gänget nu ett bra tag. Har gänget försvunnit?
Citera
2023-12-01, 18:27
Medlem
Berias avatar
Ja, de flesta svinen är åtgärdade och området är lugnt....det är inte ens någon som bränner upp sina grannars bilar längre.
Citera
2024-03-10, 13:26
Medlem
Faltas avatar
Är det någon trovärdig flashbackare som vet hur det går för randjar karwan? Den sista av 4 bröder som är i livet Trots allt så var ju östberganätverket styrande under många år. Karwan verkar ha skyddad id, någon här som vet något om karwan?
Citera
2024-04-10, 13:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Är det någon trovärdig flashbackare som vet hur det går för randjar karwan? Den sista av 4 bröder som är i livet Trots allt så var ju östberganätverket styrande under många år. Karwan verkar ha skyddad id, någon här som vet något om karwan?

Ransdar borde skriva en bok om sitt och familjen Karwans liv. Hade köpt den direkt.

Hoppas Victor tar med honom på Dialogiskt
Citera
2024-04-10, 13:38
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av floshbockuser
Ransdar borde skriva en bok om sitt och familjen Karwans liv. Hade köpt den direkt.

Ja jag hade också köpt ett ex omedelbart. Men jag tror tyvärr att R inte kommer att vara med i Dialogiskt. Det skulle kunna gå att göra en film om karwan bröderna. Och Östberganätverket.
Citera
2025-10-24, 17:54
Medlem
GuldkalvenAxels avatar
Gängtoppen Ranjdar Karwan gripen på Arlanda
Publicerad 24 okt 2025 kl 16.54
Uppdaterad kl 17.22
Abraham Kadir, 36, har gripits på Arlanda, enligt Expressens uppgifter.

Mannen, mer känd som Ranjdar Karwan, pekas ut som en topp i det kriminella Östberganätverket.

https://www.expressen.se/nyheter/sve...en-pa-arlanda/
Citera
2025-10-24, 21:44
Medlem
Citat:
Ja jag hade också köpt ett ex omedelbart. Men jag tror tyvärr att R inte kommer att vara med i Dialogiskt. Det skulle kunna gå att göra en film om karwan bröderna. Och Östberganätverket.

Tja, nu blir jag nyfiken. Ursäkta min okunskap i ämnet, men varför skulle man kunna göra en film om just dem? Vad är så speciellt med det här gänget jämfört med andra? Vad är det extraordinära som de har gjort?
Citera
2025-10-24, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av floshbockuser

Tja, nu blir jag nyfiken. Ursäkta min okunskap i ämnet, men varför skulle man kunna göra en film om just dem? Vad är så speciellt med det här gänget jämfört med andra? Vad är det extraordinära som de har gjort?
Citera
2025-10-25, 10:36
Medlem
Faltas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cryptoking
Jag som är äldre kommer ihåg hur dom styrde Östberga med järnhand, narkotika och mord. Dom var värst då, men sen har Sverige exploderat så jag förstår din fråga. Dom var styrde verkligen hela orten och var herrar på täppan. Finns några intressanta podd avsnitt som du kan lyssna på, bara ett tips.
Citera
2025-10-25, 16:56
Medlem
Citat:
Jag som är äldre kommer ihåg hur dom styrde Östberga med järnhand, narkotika och mord. Dom var värst då, men sen har Sverige exploderat så jag förstår din fråga. Dom var styrde verkligen hela orten och var herrar på täppan. Finns några intressanta podd avsnitt som du kan lyssna på, bara ett tips.

Ok tack!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in