Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Jag sa att jag fick se konversationer på detta, vi har diskuterat så många ggr nu, jag har inte sparat konversationer men det kanske någon annan gjort.
Och detta som kom upp i Discord hos Anjo vet jag inget om jag skrev bara till Ebbe att det är bra om det anmäls för det är fult att hitta på dessa saker för att sätta dit Jocke.
Jag vet inte ens vem det är som skriver detta på Anjo Discord så släpp detta nu.
Vi kommer
inte släppa detta förrän du erkänner att du ljuger eller ger mig materialet så jag kan skicka in allt åt sengångaren som tagit ett år på sig att gå till polisen med detta, trots att han har åklagaren på direktnummer.
Ett allvarligt brott är begånget och
du och Jocke har beskyllt Chrippa, mig och andra för det.
Du sa att du hade filerna i December 2024, men att du inte ville visa dom för Jocke skulle anmäla. Jocke har inte anmält, låt mig då anmäla det istället.
Har du ”tappat bort dom” som du gjorde med filmen som du också hade fått se från socialkontoret?
111-111 är den andra, men hen har inte heller chattarna. Hen hade också fått ta del av hoten på socialkontoret. Ytterst uppseendeväckande att ni hela tiden fortsätter få ”bevis” skickade till er när ni bara lyckas skämma bort er, glömma bort vad ni ljög om senast och slarva bort bevismaterialet som kan få Chrippa fälld.
Låt mig klargöra en sak för dig.
Det är ingen som har hittat på det för att sätta dit Jocke. Förstår du bättre nu eller visste du det redan från början?
Vad fanns i konversationerna mellan mig, Chrippa och dom som ”planerade”? Fick du se konversationer på det du påstod förut? Det är grovt förtal kommer att vara falsk tillvitelse när det anmäls,
men Jocke har inte anmält det än. Absolut ingen undrar varför längre.
Det är förmodligen så, mutemute123 att personen som skickade ”chattarna” till dig, är den som hittade på ryktet själv.
Du har inte ”tappat bort chattarna”. Vi lever i en digital tidsålder, ifall du haft det, kan du hitta bevismaterialet och spara originalet och skickat till mig så ska jag låta en expert bevisa att chattarna är fejk (inte Wempa).
Varför vill du släppa killen på discord, hen skulle kunna vittna mot Chrippa ifall hen talar sanning.
Jag slår vad om 3000 miljoner att hen inte har blivit uppsökt av Jocke. Gissa en gång varför.