2025-10-25, 08:09
Medlem
GammelSkrackens avatar
Hade kräftstjärten varit mitt barn så hade jag gjort en sen abort
Nu är pappa T en vuxen person, men att dra in någons förälder på detta vis som kräftstjärten gjort, det om något är klandervärt.
Citera
2025-10-25, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Hade kräftstjärten varit mitt barn så hade jag gjort en sen abort
Nu är pappa T en vuxen person, men att dra in någons förälder på detta vis som kräftstjärten gjort, det om något är klandervärt.

Japp, T har säkerligen varit medberoende och inte förstått eller sett vidden av det hela. Sjukligt dock att Jacke och övriga i familjen skyddar Chrippa i detta. Han har ju verkligen dragit ned hela familjen i sin skit!
Citera
2025-10-25, 09:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Japp, T har säkerligen varit medberoende och inte förstått eller sett vidden av det hela. Sjukligt dock att Jacke och övriga i familjen skyddar Chrippa i detta. Han har ju verkligen dragit ned hela familjen i sin skit!

Menar du att familjen skulle delta i drevet helt plötsligt?

Du har ingen aning om vad de diskuterar i det privata.

Dessutom överger man inte en familjemedlem hur som helst.
Citera
2025-10-25, 09:05
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jag sa att jag fick se konversationer på detta, vi har diskuterat så många ggr nu, jag har inte sparat konversationer men det kanske någon annan gjort.
Och detta som kom upp i Discord hos Anjo vet jag inget om jag skrev bara till Ebbe att det är bra om det anmäls för det är fult att hitta på dessa saker för att sätta dit Jocke.
Jag vet inte ens vem det är som skriver detta på Anjo Discord så släpp detta nu.
Vi kommer inte släppa detta förrän du erkänner att du ljuger eller ger mig materialet så jag kan skicka in allt åt sengångaren som tagit ett år på sig att gå till polisen med detta, trots att han har åklagaren på direktnummer.

Ett allvarligt brott är begånget och du och Jocke har beskyllt Chrippa, mig och andra för det.

Du sa att du hade filerna i December 2024, men att du inte ville visa dom för Jocke skulle anmäla. Jocke har inte anmält, låt mig då anmäla det istället.

Har du ”tappat bort dom” som du gjorde med filmen som du också hade fått se från socialkontoret?

111-111 är den andra, men hen har inte heller chattarna. Hen hade också fått ta del av hoten på socialkontoret. Ytterst uppseendeväckande att ni hela tiden fortsätter få ”bevis” skickade till er när ni bara lyckas skämma bort er, glömma bort vad ni ljög om senast och slarva bort bevismaterialet som kan få Chrippa fälld.

Låt mig klargöra en sak för dig. Det är ingen som har hittat på det för att sätta dit Jocke. Förstår du bättre nu eller visste du det redan från början?

Vad fanns i konversationerna mellan mig, Chrippa och dom som ”planerade”? Fick du se konversationer på det du påstod förut? Det är grovt förtal kommer att vara falsk tillvitelse när det anmäls, men Jocke har inte anmält det än. Absolut ingen undrar varför längre.

Det är förmodligen så, mutemute123 att personen som skickade ”chattarna” till dig, är den som hittade på ryktet själv.

Du har inte ”tappat bort chattarna”. Vi lever i en digital tidsålder, ifall du haft det, kan du hitta bevismaterialet och spara originalet och skickat till mig så ska jag låta en expert bevisa att chattarna är fejk (inte Wempa).

Varför vill du släppa killen på discord, hen skulle kunna vittna mot Chrippa ifall hen talar sanning.

Jag slår vad om 3000 miljoner att hen inte har blivit uppsökt av Jocke. Gissa en gång varför.
Senast redigerad av Pallal 2025-10-25 kl. 09:09.
Citera
2025-10-25, 09:13
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja, det kan jag .. men om nu du har haft koll på tråden från start så har du ju redan läst och vet..
Nej, du tänker inte gå igenom någon dynga trots att du hävdar att du var med på den tiden -- men sprider utan problem ny dynga utan att veta någonting.

Jag kan inte minnas att det fanns bevis att Jocke planterade bevisen själv. Jag minns att flertalet crippalovers försökte få det till att Jocke planterat dom men helt utan bevis 😊

Ps. Jag idoliserar ingen här. Mina förebilder är Lilith och Hekate, inte människor som bråkar på nätet.
Senast redigerad av Nejellerva 2025-10-25 kl. 09:25.
Citera
2025-10-25, 09:17
Medlem
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1

Ja kräftstjärten verkar ju aldrig behöva ta några konsekvenser. Men nu kommer staten att fista honom.
För hans föräldrar kan inte rädda honom denna gång, som dom gjort tidigare i livet.
Jacke ska vi inte kommentera, ryggraden verkar ha försvunnit.
Citera
2025-10-25, 09:19
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Anjo och Rask har redan blivit slutdelgivna så det kommer snart ett åtal.

Även om inte du är intresserad så kommer det här att väcka intresse långt utanför YT då det handlar om internetmobbing och hur långt det kan tillåtas gå.

Oavsett vad du tycker om Chrippa och Linnea så kan du väl ändå inte stå bakom mobbing på internet?

Självklart är mobbning fel, oavsett sida.
Men att låtsas som att det bara är Lundströms som blivit utsatta är komiskt, de har lagt ner rätt mycket tid på att leverera själva också.
Citera
2025-10-25, 09:20
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Jag har iaf inte hört dem sprida olika versioner på Jockes uppväxt.

En persons personliga erfarenheter och upplevelser, är unika för dem och kan inte ifrågasättas eller tas ifrån av andra.
Citera
2025-10-25, 09:22
Medlem
Pallals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Jo ligger visst en anmälan men är Förhudsundersökningsekretess. Hur vet du att det inte finns en anmälan? Christopher är inte förhörd eller delgiven denna brottsmisstanke.
Det tror jag inte. Ifall det är sant ska du skicka ärendenummer till mig, nu. Får jag inget ärendenummer ljuger du för oss eller Jocke för dig.

Jag har bevis för vem som är anstiftare.

Varför ska Chrippa delges misstanke för det där? Han kommer automatiskt bli målsägande för grovt förtal och falsk tillvitelse när jag försett polisen med allt jag har.
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Konstigt någon kontaktade polis igår och bevisade nåt annat.
Vem gjorde det och hur ”bevisade” hen det?
Senast redigerad av Pallal 2025-10-25 kl. 09:25.
Citera
2025-10-25, 09:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Självklart är mobbning fel, oavsett sida.
Men att låtsas som att det bara är Lundströms som blivit utsatta är komiskt, de har lagt ner rätt mycket tid på att leverera själva också.

Hela mobbingkulturen på YT är fel. Den måste bort.
Citera
2025-10-25, 09:28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
En persons personliga erfarenheter och upplevelser, är unika för dem och kan inte ifrågasättas eller tas ifrån av andra.

Hur många olika versioner är giltigt?
Citera
2025-10-25, 09:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Det tror jag inte. Ifall det är sant ska du skicka ärendenummer till mig, nu. Får jag inget ärendenummer ljuger du för oss eller Jocke för dig.

Jag har bevis för vem som är anstiftare.

Varför ska Chrippa delges misstanke för det där? Han kommer automatiskt bli målsägande för grovt förtal och falsk tillvitelse när jag försett polisen med allt jag har.
Vem gjorde det och hur ”bevisade” hen det?

De vill inte ha bevis på vem anstiftaren är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in