2025-10-11, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Trist, var perfekt med en sida som hade svensk undertext på allt utan krångel.

Var ju inte förvånande att dom behövde lägga ner, var folk som hade ingen adblocker på varken telefon eller dator och kunde ändå inte streama pga "Stäng av Adblocker" fönstret stannande kvar på streamen.
Citera
2025-10-16, 21:09
Avslutad
Blev så glad när jag upptäckte gratis streamingtjänster på internet och såg att allt fanns där. Blev mindre glad när jag planerade en filmkväll och märkte att filmerna inte går att spela upp utan att det stannar var tjugonde sekund och buffrar. Jag sänkte kvalitén till det lägsta men det stannade ändå hela tiden. Hur fixar man detta?
Citera
2025-10-16, 22:46
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonfrillan
Blev så glad när jag upptäckte gratis streamingtjänster på internet och såg att allt fanns där. Blev mindre glad när jag planerade en filmkväll och märkte att filmerna inte går att spela upp utan att det stannar var tjugonde sekund och buffrar. Jag sänkte kvalitén till det lägsta men det stannade ändå hela tiden. Hur fixar man detta?
Kan hålla med att en del sidor går långsamt och Stremio som tagits upp i tråden funkar bättre för det mesta men vad har du för uppkoppling och kör du med sladd från routern eller trådlöst?
Du kan också testa rivestream.xyz eftersom det finns en hel del servrar man kan välja mellan som kanske funkar bättre för dig.
Citera
2025-10-17, 00:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Kan hålla med att en del sidor går långsamt och Stremio som tagits upp i tråden funkar bättre för det mesta men vad har du för uppkoppling och kör du med sladd från routern eller trådlöst?
Du kan också testa rivestream.xyz eftersom det finns en hel del servrar man kan välja mellan som kanske funkar bättre för dig.

Tack för tipset. Jag tittar via min Ipad. Jag har 150/150 mbit/s. Är det bra?
Citera
2025-10-17, 13:31
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morgonfrillan
Tack för tipset. Jag tittar via min Ipad. Jag har 150/150 mbit/s. Är det bra?
Din hastighet är helt okej, jag har 100mbit och det funkar bra men eftersom du kör över WiFi är det inte säkert att du kommer upp i full hastighet. Stödjer routern WiFi6? Kan bli lite bättre med annat DNS också.
Citera
2025-10-24, 21:48
Medlem
Någon stjärna som vet var man kan se Wahlgrens Värld?
Citera
2025-10-24, 23:32
Medlem
Vilka streamingsidor är aktuella?
Brukar använda flixhq.to men där finns sällan swesub på nya filmer. Den bara visar vilken streamingtjänst som har den specifika filmen/serien.
Senast redigerad av xultraz 2025-10-24 kl. 23:37.
Citera
2025-10-24, 23:37
Medlem
Förstår inte grejen med Stremio, man behöver ju prenumerera för att kolla på diverse serier/filmer?
Citera
2025-10-25, 00:44
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xultraz
Förstår inte grejen med Stremio, man behöver ju prenumerera för att kolla på diverse serier/filmer?
Inte om man installerar tillägg för att få fler källor (FB) Den enda tråden där vi tipsar om gratis streamingtjänster som är uppe och fungerar
Citera
2025-10-25, 01:20
Medlem
Citat:
Inte om man installerar tillägg för att få fler källor (FB) Den enda tråden där vi tipsar om gratis streamingtjänster som är uppe och fungerar

Åh, stort tack!
Citera
2025-10-25, 21:56
Medlem
Finns det någon sida lik dreamfilm som är uppe nu där man kan streama svenska serier/filmer?
Citera
2025-10-26, 01:02
Medlem
fearreapers avatar
Citat:

Jag får upp en something went wrong hela tiden på mobilen, vet du vad man göra för att fixa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in