Citat:
Ursprungligen postat av
Amstaff4life
Han är uppskattad av normalt klokt folk, väldigt omtyckt och kommer så fortsätta vara
Nej, och det räcker bara med att studera hans kommentarsfält, eller för den delen hans vänner Baronens och Motvikts kommentarsfält, för att konstatera att det inte är normalt, klokt folk som skriver där. Utan en stor skara medelålders kärringar som verkar tro att man skriver mellanslag innan utropstecken, som särskriver, som pratar tvärsäkert om saker de inte har några kunskaper i, och som slänger in överdrivna mängder emojis i sina inlägg, som häckar där.
Anjo är en idiot, och det är ännu större idioter som uppskattar honom. Det är nästan en tredjedel av befolkningen som har en IQ under medel. Det är ohyggligt mycket människor, och det är tydligt att väldigt många av dem uppskattar Anjos och Baronens förtalscontent.
Citat:
Ursprungligen postat av
Amstaff4life
Du har säkert mer koll, men vad jag har förstått så lämnades mkt bevisning in rätt sent av försvaret.
Det kan anses ha kommit in bevisning som utgör att det inte längre går som grovt förtal.
Jag kan ha fel men jag har svårt att se att Anjo nu skulle gå ut med att det rubriceras förtal utan att först ha kollat upp det.
Tror inte han skulle ge "andra sidan" det.
Men vi lär väl få veta svaret framåt, antingen här eller ngn annan stans🤭
Visningarna på Anjos videor är ett oomkullrunkeligt faktum. Det går inte att komma med motbevisning mot det.
Han är fucked.
EDIT
Är det här ett exempel på det du menar är "Normalt, klokt folk"
https://ibb.co/gbQtS7ry