Citat:
Ursprungligen postat av
Binary
Då låter det ju mer sannolikt att det är hemliga militära testflygningar än aliens?
Sannolikheten att aliens har hittat just hit, just nu bedömer jag som extremt låg.
Sannolikheten att det finns många hemliga militära projekt är 100%.
Ja på sätt och vis är det mer troligt att det är militära projekt, men samtidigt kanske det inte är hela sanningen eftersom redan under andra världskriget såg piloter så kallade "foo fighters" som manövrerade på omöjligt sätt som människan då, även nu inte kan.
Fast vem vet. Kanske rör det sig om Manhattan Projektet 2.0 eller liknande. Dock är jag aningen skeptisk till att man funnit en banbrytande teknologi som går tillbaka så pass långt tillbaka i tiden.
Så vida man inte tagit material från ett kraschlandat UAP.
Det behöver ju för den delen inte vara utomjordingar. Kan gärna lika vara från en annan civilisation som kom före oss, som t.o.m kanske befinner sig i haven nu. Spekulativt förstås.
Även om man är skeptisk till utomjordiskt liv som besökt jorden eller inte, så tror jag nog dom flesta ändå vill få reda på vad det är. Potentiellt kan det innebära att vi får tillgång till en helt ny teknik som kan förändra livet för miljarder människor. På gott och ont kanske.