2025-09-26, 21:10
Medlem
Om jag hör deras JÄVLA telefoner plinga EN ENDA JÄVLA GÅNG TILL kommer jag att kastrera båda två med två tegelstenar. Jag jobbar nämligen på slakteri och det är ett jävla meck att få av sig knivhandskarna för att kolla sms och så visar det sig att det bara är dessa jävla kräk som inte bemödat sig att sätta på ljudlös.
Nackskott. Som Alex mamma skulle sagt.
Citera
2025-10-13, 11:16
Medlem
Crapmagics avatar
Utriekskorresvenska hade fel fokus eftersom grabbarna är känslostyrda, det är inte uttalet som är problemet med korrarna, utan den pretentiösa wannabe-poetiska smörja dom hävde ut sig
Citera
2025-10-17, 18:50
Avstängd
Smikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sigurt
Tjenare!

Det kommer komma en ny podcast som jag har ganska höga förväntningar på!
Nämligen Schulman och Sigge Eklund (Sigge är den personen som klipper F&F podcast)

Alex berättar själv om att podcasten kommer komma i samarbete med pampers blöjor (?) här har ni källa: http://www.youtube.com/watch?v=nWqCJg18C4U(En timme och åtta minuter in i klippet ungefär)

Sigge Eklund http://sv.wikipedia.org/wiki/Sigge_Eklund

(bror till den där bögporrfilmaren som sen blev mäklare)

Jag gillar Schulmans show och hans blogg så ja tror detta kan bli en trevlig podcast, jag vet dock inte hur man skall ha tid med och lyssna på allt.

F&F, Aschberg Radio 1 och nu Schulman...

Vad har ni för förväntningar?

AS kallar Kim Källström ohistorisk på grund av att han kanske inte känner till tv-serien Riket, men tycks förutsätta att de som förfärdigat banderollen med texten "Danskjävel" (ett uttryck som förstås existerade före aktuell tv-serie) inte också är ohistoriska .... Inte så smart.

https://www.expressen.se/sport/fotboll/landslaget/alex-schulman-till-attack-mot-kim-kallstrom-patetiskt/
Senast redigerad av Smike 2025-10-17 kl. 18:54.
Citera
2025-10-24, 12:17
Avslutad
Jag tycker Alex Schulman har intressanta samtal ibland, men Sigge är mest bara jobbig.
Sigge är som en tiktok-reel som bara kör på vecka efter vecka med sina random "upptäckter".
Citera
2025-10-28, 01:22
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumbledwarf
Jag tycker Alex Schulman har intressanta samtal ibland, men Sigge är mest bara jobbig.
Sigge är som en tiktok-reel som bara kör på vecka efter vecka med sina random "upptäckter".
Jag hörde på Nattradion i P4 att "Sveriges största pod" reagerat på TV4s förhör av hur hungrig Markus från Pannbiffgate i Katrineholm egentligen varit.

Sveriges lilla mediaankdamm har verkligen för lite att göra i veckan.
Citera
2025-11-07, 14:57
Medlem
Frewibs avatar
Lyssnar på mardrömsgästen, och Gunilla Persson är spritt språngande galen!
Citera
2025-11-08, 18:07
Medlem
Hur ligger det till, dessa två grabbar kallar sig författare men iaf schulmans karriär som översättare borgar inte direkt för något vidare litterärt kunnande eller talang. Därav är det någon som hört rykten eller dylikt om spökskrivare bakom dessa personers verk?
Senast redigerad av malmi 2025-11-08 kl. 18:16.
Citera
2025-11-09, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frewib
Lyssnar på mardrömsgästen, och Gunilla Persson är spritt språngande galen!
Kvinnan är seriöst skvatt galen. Rekommenderar alla att lyssna på Podme och avsnittet där de ska pratas med Gunilla i Mardrömgästen.
Citera
2025-11-09, 12:07
Medlem
Crapmagics avatar
Bibban? idioten slänger sig med förkortningar

AQktuell rapport? Tophatt? Cat?
Citera
2025-11-09, 14:42
Medlem
Crapmagics avatar
Vem är Västerman? på Saltkråkan Alex

Så vad Sigge kom fram till var att det var systematiska övergepp
när han gick igenom fallen för sexuellt ofredande, och där blandades
det och gav kan man säga precis som Metoo, bara för att det finns flera
liknande domar som Leinegards betyder väl inte det ska försvara att flera
döms för trams
Senast redigerad av Crapmagic 2025-11-09 kl. 15:23.
Citera
2025-11-13, 13:35
Medlem
Varför sa inte fröken schulman emot Sigvard när denne sa (utan att ha tittat på serien) att det minsann inte var några gambianer med utan bara lintottar.
Vem skämde ut sig mest tycker ni?
Sigvard som uttalar sig felaktigt om sånt han inte vet något om eller Alexander som inte vågade säga som det var?
Citera
2025-11-16, 08:51
Medlem
DogsDAmours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Varför sa inte fröken schulman emot Sigvard när denne sa (utan att ha tittat på serien) att det minsann inte var några gambianer med utan bara lintottar.
Vem skämde ut sig mest tycker ni?
Sigvard som uttalar sig felaktigt om sånt han inte vet något om eller Alexander som inte vågade säga som det var?

Kollade lite på IMDB om den nya serien och bildgooglade lite. Jag kanske tar ditt inlägg lite för bokstavligt men verkar vara väldigt få mörkhyade. Verkar också som att det inte finns någon direkt kontrovers om det här som det gjorde för några år sedan när serien tillkännagavs, men jag kan ju missa någon ljusskygg del av sociala medier, så klart.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in