2025-10-24, 11:54
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Det är ju mer hett om du gapar och sträcker ut tungan när han kommer. Då får du inte allt I munnen, utan en del i ansiktet också. Det är väldigt hett om tjejen tar ut kuken ur munnen när man är på väg att explodera och runka det sista. Det är i övrigt ett häftigt avslut efter alla ställningar.
Om du vill vänja dig vid smaken så kan du alltid börja äta groddar.

Ok, vet dock inte om jag så sugen på en facial eller få i håret han får gärna komma på brösten, i munnen ,fittan eller analen men helst inte i håret iaf.

Ok men sperma är ju kladdigt och det är ju inte groddar
Citera
2025-10-24, 12:03
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jag blev det i alla fall inte, blev inte heller ledsen om hon inte sög. Det där med att bli avsugen var liksom bara inte min grej, kan ju vara bra att veta att det även finns såna snubbar. Nej, munnen är till för att kyssas.

Ok , jo det finns säkert killar och inte gillar att få avsugning jag träffade en förut som sa att han inte gillade det så mycket men han verkade njuta iaf när jag gjorde det en stund. Dock blev jag lite besviken att han inte gillade att bli avsugen så mycket för jag går igång på att ge killen njutning sen kanske jag är knäpp men jag vill ju dels suga en kille för att jag går igång på det men sen får jag lite dåligt samvete om killen slickar mig om inte jag ger nåt tillbaka till honom.

Vad är det som du inte gillar med att få oralsex?

Gillar du att ge oralsex?

Bara nyfiken
Citera
2025-10-24, 13:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymoxe
Ok, vet dock inte om jag så sugen på en facial eller få i håret han får gärna komma på brösten, i munnen ,fittan eller analen men helst inte i håret iaf.

Ok men sperma är ju kladdigt och det är ju inte groddar
Glasögon och badmössa fixar det... Skämt och sido. Erbjuds analen som alternativ så hade jag vart heelt okej med det!
Så han ska vara glad ändå utan munsprut.
Citera
2025-10-24, 14:07
Medlem
Tradslangs avatar
Citat:
Varför inte ? Hon kysser väl dig efter att du har slickat henne ? Vad spelar det för roll kroppsvätskorna blandas ju ändå isåfall så är det ju lika äckligt att kyssas eller hångla. Jag har iaf inga problem med kyssar efter att en kille har slickat mig.

Har legat med flera tjejer som absolut inte ville bli kyssta efter att jag slickat dem
Citera
2025-10-24, 14:30
Medlem
Citat:
Hej! Det här är lite pinsamt men jag har aldrig svalt nån gång... 🫣 Vad smakar det ? Blir du som kille ledsen eller så om tjejen inte vill svälja och spottar ut istället ? Vill helst inte att min flört ska se om jag tycker det är äckligt vill inte göra honom ledsen
om de dricker bra med vatten och käkar frukt är det hyfsat ok har jag hört. Framförallt ska de undvika grönt kål eller vafan det var då smakar det åt helvete. Ananas är att rekommendera. Mer sött och mindre fränt
Citera
2025-10-24, 15:23
Medlem
Smekarn87s avatar
Citat:
Hej! Det här är lite pinsamt men jag har aldrig svalt nån gång... 🫣 Vad smakar det ? Blir du som kille ledsen eller så om tjejen inte vill svälja och spottar ut istället ? Vill helst inte att min flört ska se om jag tycker det är äckligt vill inte göra honom ledsen

Pinsamt... Det vet jag inte. Eller det beror på hur gammal du är. Är du typ 19år gammal är det rätt lungt
Citera
2025-10-24, 15:52
Medlem
c.divers avatar
Ett mer avancerat sätt om man inte gillar smaken är om man kan deep troath, så är det riktigt mäktigt för en kille att komma i halsen. Tyvärr är det inte många tjejer som fixar det.
Citera
2025-10-24, 16:01
Medlem
scoremaxs avatar
Varsågod.

(FB) Kan någon beskriva hur det känns att svälja sperma
Citera
2025-10-24, 16:25
Citat:
Ursprungligen postat av c.diver
Ett mer avancerat sätt om man inte gillar smaken är om man kan deep troath, så är det riktigt mäktigt för en kille att komma i halsen. Tyvärr är det inte många tjejer som fixar det.

Ja det kan jag väl testa men vet inte om det går med honom för hans kuk är längre än 20 cm 🫣
Citera
2025-10-24, 16:34
Medlem
c.divers avatar
Citat:
Ja det kan jag väl testa men vet inte om det går med honom för hans kuk är längre än 20 cm 🫣
Du behöver inte trycka ner alla 20 centimetrarna, det räcker med att du har ollonet i halsen då han fyrar av.
Citera
2025-10-24, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c.diver
Du behöver inte trycka ner alla 20 centimetrarna, det räcker med att du har ollonet i halsen då han fyrar av.

Till vilken nytta?
Citera
2025-10-24, 16:51
Medlem
c.divers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medborgarbidrag
Till vilken nytta?
Du slipper få sperman i munnen och måste svälja då den då redan är på väg ner i magen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in