Det är ju mer hett om du gapar och sträcker ut tungan när han kommer. Då får du inte allt I munnen, utan en del i ansiktet också. Det är väldigt hett om tjejen tar ut kuken ur munnen när man är på väg att explodera och runka det sista. Det är i övrigt ett häftigt avslut efter alla ställningar.
Om du vill vänja dig vid smaken så kan du alltid börja äta groddar.
Senast redigerad av Snickartasken 2025-10-24 kl. 07:55.
[quote=Anonymoxe|93301045]
Hej! Det här är lite pinsamt men jag har aldrig svalt nån gång... 🫣 Vad smakar det ? Blir du som kille ledsen eller så om tjejen inte vill svälja och spottar ut istället ? Vill helst inte att min flört ska se om jag tycker det är äckligt vill inte göra honom ledsen
[/QUOTE
Oooouff! 😳 Det är inte för sent!
Vet ej?
Ja, det känns som om hon inte älskar mig om hon inte sväljer.. stäng den bakdörren med att ”spotta”.
Nej, låt honom inte se det. Lycka till!
Tycker du ska prata med din flört om att du aldrig har svalt. Han måste respektera detta.
Det smakar egentligen ingenting, lite salt. Luktar desto mer vill jag påstå.Kan irritera lite i halsen efteråt, men inte så farligt.
Tyckte det var äckligt i början, blev illamående, men sedan lärde jag mig att gilla det väldigt mycket och tycker bara det är varmt och gott. Kladdigt. 🐱
Har du inte??? Det trodde jag var och varannan kvinna får dagligen. Tänk så lite man egentligen känner till om den mänskliga fysiken. Blir förvånad varje dag då jag formligen sprutat ur mig fontänorgasmer i kubik och minut sedan mycket ung ålder. Och all sperma som simultant sprutats in i min mun. Herregud jag har svalt kubikmeter.
Har smakat som urvattnade nötter.
Du vet, som när man lagt jordnötter i ett glas vatten över natten och sen häller av vattnet morgonen efter?
Ibland mer åt välling/gröt-hållet. Men då fattar man ju att de käkat mängder med mango
Mig lurar man inte så lätt.
Typ.
Nej jag har inte fått fontännorgasm har däremot fått "vanlig" orgasm? vid oralsex.
Nej jag skulle självklart inte ställa upp på nåt jag inte vill men nu vill jag ju prova ☺️😏. Jag vet att han aldrig skulle tvinga mig till nånting som jag inte vill ❤️ han är en snäll och omtänksam kille som accepterar om jag säger nej 🥰.
Har du inte??? Det trodde jag var och varannan kvinna får dagligen. Tänk så lite man egentligen känner till om den mänskliga fysiken. Blir förvånad varje dag då jag formligen sprutat ur mig fontänorgasmer i kubik och minut sedan mycket ung ålder. Och all sperma som simultant sprutats in i min mun. Herregud jag har svalt kubikmeter.
Har smakat som urvattnade nötter.
Du vet, som när man lagt jordnötter i ett glas vatten över natten och sen häller av vattnet morgonen efter?
Ibland mer åt välling/gröt-hållet. Men då fattar man ju att de käkat mängder med mango
Mig lurar man inte så lätt.
Typ.
Nötsmak alltså? Jag har hört att min smakar kalaspuffar. Den borde du testa någon gång om du tröttnar på jordnötter och vatten.
Du sväljer stoltheten om du dricker dig berusad och blir personlighetsförändrad och gör saker som du normalt aldrig ens skulle få för dig att göra nykter.
Sperma blir du inte galen av.
Lite salt och protein.
Ja, det flyder virkeligt godt.💦💦
Senast redigerad av Lill-Ann 2025-10-24 kl. 10:29.
Kan ju säga att jag inte kySSER damen efter hon svalt det. Så tänk på det
Varför inte ? Hon kysser väl dig efter att du har slickat henne ? Vad spelar det för roll kroppsvätskorna blandas ju ändå isåfall så är det ju lika äckligt att kyssas eller hångla. Jag har iaf inga problem med kyssar efter att en kille har slickat mig.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!