Citat:
Det är inte lätt att följa med i tråden om man inte som ni NATO-röv-slickare, av någon anledning, bokstavligen talat bor i den. För övrigt var ditt inlägg totalt intetsägande. Men då har vi kommit fram till att Area ljög (eller bara för att det är fredag idag snällt sagt att han endast hade fel).
Jisses människa. Du ger ansikte till uttrycket "bor i din hjärna gratis".
Såg ett av dina alster där du nämner mig.
Du gör seda flera inlägg och omnämner mig. *Stolt*
Citat:
Så fina vackra ord du kan....du har själv smakat?
Det är inte lätt att följa med i tråden om man inte som ni NATO-röv-slickare, av någon anledning, bokstavligen talat bor i den. För övrigt var ditt inlägg totalt intetsägande. Men då har vi kommit fram till att Area ljög (eller bara för att det är fredag idag snällt sagt att han endast hade fel).
Citat:
Jag kommenterade vad Chantre skrev. Men skruven...den har du nog lös...
Då "skruvade" Area rejält på sanningen då. Typiskt losers.
Citat:
Detta inlägg är nog mest roande. Jag vs Trump?
Area säger att det är en nyhet att USA nu har gett tillstånd åt Urkaina att skjuta missiler mot Ryssland. Trump förnekar detta. Vad är det som gäller?
Citat:
Och här börjar det från början. Och sedan, efter detta, kommer dina haranger i ett antal olika inlägg...
Absolut ingen nyhet för mej. Men kanske för Chantre? Däremot är det en nyhet att USA tillåter att missiler skjuts långt in över Ryssland. Hade för mej att Trump sagt att påståendet att de gett tillstånd är fel och att dom inte har någonting att göra med det. Vad är det som gäller? Du som är insatt och nästan bor i tråden kanske kan förklara?
Och det var Chantre som fick dig att gå i spinn. En av "dina" moderatorer?
Jag berättade att vad du sa, är ingen nyhet. Dock vad Chantre skrev, var en nyhet.
Och titta hur du har lyckats vrida runt det hela till att jag är en looser...
Som hämtat ur "propagandamanualen" 1, 2 och 3.
Bara för att stötta Chantre i han påstående, så letade jag fram denna artikel.
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/d...4ra%20m%C3%A5l.
Citat:
Merz: Fritt fram att använda långdistansvapen
Ukraina har inte längre några restriktioner när det gäller hur donerade långdistansvapen får användas mot ryska militära mål. Det säger Tysklands förbundskansler Friedrich Merz på måndagen, enligt tyska WDR.
– Det finns inte längre några restriktioner för räckvidden på de vapen som levereras till Ukraina, varken från Storbritannien, Frankrike eller oss. Det finns inte heller några restriktioner från USA, säger Merz och pekar på att det här ger Ukraina större möjligheter till försvar.
I november i fjol anfölls för första gången Ryssland med det amerikanska långdistansroboten Atacms.
Kreml uppger enligt Reuters att de slopade restriktionerna är en farlig utveckling som strider mot ”strävan om en politisk lösning”.
Ukraina har inte längre några restriktioner när det gäller hur donerade långdistansvapen får användas mot ryska militära mål. Det säger Tysklands förbundskansler Friedrich Merz på måndagen, enligt tyska WDR.
– Det finns inte längre några restriktioner för räckvidden på de vapen som levereras till Ukraina, varken från Storbritannien, Frankrike eller oss. Det finns inte heller några restriktioner från USA, säger Merz och pekar på att det här ger Ukraina större möjligheter till försvar.
I november i fjol anfölls för första gången Ryssland med det amerikanska långdistansroboten Atacms.
Kreml uppger enligt Reuters att de slopade restriktionerna är en farlig utveckling som strider mot ”strävan om en politisk lösning”.
Jag tror att det stöttar Chantre i hans påstående.
Senast redigerad av Area55 2025-10-24 kl. 11:47.
Senast redigerad av Area55 2025-10-24 kl. 11:47.