2025-10-24, 10:16
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Binary
Låt säga att jag tror dig. Vad ska jag göra med informationen? Hur ska detta påverka mitt liv?

När får jag gratis energi? Trött på att betala elräkningen, speciellt på vintern.

Får jag gratis energi när "avslöjandet" släpps med häftig filmmusik på Amazon Prime i november?

När du och den den blinda massan börjar ta reda på vad för sorts folk som styr och ställer i världen har vi kommit en bra bit på vägen. Börja med att kolla upp hur många hur många innovatörer och uppfinnare som råkat väldigt illa ut när dom ska presentera alt energikällor. Sådana som inte har med fossila bränslen att göra.
Citera
2025-10-24, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
När du och den den blinda massan börjar ta reda på vad för sorts folk som styr och ställer i världen har vi kommit en bra bit på vägen. Börja med att kolla upp hur många hur många innovatörer och uppfinnare som råkat väldigt illa ut när dom ska presentera alt energikällor. Sådana som inte har med fossila bränslen att göra.
OK? Vi pratade om aliens här. Då byter du ämne till våra makthavare? Varför?
Citera
2025-10-24, 10:23
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Råkade uppfinnarna av solceller och vindkraftverk illa ut? Vad hände med dem?
Citera
2025-10-24, 10:26
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
OK? Vi pratade om aliens här. Då byter du ämne till våra makthavare? Varför?

Du frågade om när du slipper betala högre elräkning. Gratis energi. Då kommer vi in på vilka som styr och hur dom hanterar energifrågan.. och ja det hänger ihop med UFO ämnet. Dom går inte på bensin..
Citera
2025-10-24, 10:29
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Råkade uppfinnarna av solceller och vindkraftverk illa ut? Vad hände med dem?

Tycker du dom är så jätteeffektiva?, nja, marginellt.väl. Tar dessutom upp stora arealer mark.
Knappast ett konkurrenshot
Citera
2025-10-24, 10:30
Avslutad
Citat:
Vad är skillnaden mellan att spekulera om tomtar och troll?
OK? Vi pratade om aerodynamik här. Då byter du ämne till tomtar och troll? Varför?
Citera
2025-10-24, 10:32
Medlem
Citat:
Du frågade om när du slipper betala högre elräkning. Gratis energi. Då kommer vi in på vilka som styr och hur dom hanterar energifrågan.. och ja det hänger ihop med UFO ämnet. Dom går inte på bensin..
Så du menar att typ regeringen har makt över ET? Hur då?
Citera
2025-10-24, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
OK? Vi pratade om aerodynamik här. Då byter du ämne till tomtar och troll? Varför?
Jag förstår inte skillnaden mellan att spekulera om tomtar och troll och att spekulera om magiska rymdskepp och aliens. Kan du förklara skillnaden?
Citera
2025-10-24, 10:36
Avslutad
Citat:
Jag förstår inte skillnaden mellan att spekulera om tomtar och troll och att spekulera om magiska rymdskepp och aliens. Kan du förklara skillnaden?
Du tappade intresset för att diskutera aerodynamik va?
Citera
2025-10-24, 10:37
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Tycker du dom är så jätteeffektiva?, nja, marginellt.väl. Tar dessutom upp stora arealer mark.
Knappast ett konkurrenshot
Det är inte ämnet här. Vad hände med deras respektive uppfinnare?
Citera
2025-10-24, 10:37
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Så du menar att typ regeringen har makt över ET? Hur då?

Nä inte makten, men dom har har gjort det dom kan för att lägga locket på. Tills nu
väldigt många visselblåsare och vittnen har vittnat om trakasserier och hot.
Andra har råkat värre ut

Men som sagt det börjar ändras som vi ser nu
Citera
2025-10-24, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Du tappade intresset för att diskutera aerodynamik va?
Du tappade intresset för att förklara hur aliens utvinner magisk, gratis energi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in