2025-10-24, 09:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Inte en aning, skulle gärna vilja veta. Vem kan vara villig att samarbeta med honom?

Det kan man fråga sig.
Citera
2025-10-24, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kirugumi
Har du sett Axel sparka neråt?
Du som hängt med, vad är skillnaden på det han gör nu och vad han utsatte Crazy för?

Crazy var ju någon som utgav sig för att kunna hjälpa människor att få hem sina barn. Det jag reagerar på är att du skriver att det är lågbegåvade människor. I gårdagens live tittade han på en där en kille försvarar att han våldtog en 14 åring och gjorde sig själv till offer. Det finns riktigt sjuka människor därinne..
Citera
2025-10-24, 09:34
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallerallera
Crazy var ju någon som utgav sig för att kunna hjälpa människor att få hem sina barn. Det jag reagerar på är att du skriver att det är lågbegåvade människor. I gårdagens live tittade han på en där en kille försvarar att han våldtog en 14 åring och gjorde sig själv till offer. Det finns riktigt sjuka människor därinne..
Problemet som jag ser det är att sådant ska anmälas och inte hängas ut på nätet av en klåpare som tror att han är komiker.

De sociala plattformarna har ett stort problem med denna typen av kreatörer. Det går lätt att bli populär när man sitter bakom en skärm och hänger ut folk. Ett sorts Dumpen-justice men med sämre bakgrundskoll. Har sagt det tidigare men det behövs verkligen en utrensning av denna typ av content.
Citera
2025-10-24, 13:56
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Problemet som jag ser det är att sådant ska anmälas och inte hängas ut på nätet av en klåpare som tror att han är komiker.

De sociala plattformarna har ett stort problem med denna typen av kreatörer. Det går lätt att bli populär när man sitter bakom en skärm och hänger ut folk. Ett sorts Dumpen-justice men med sämre bakgrundskoll. Har sagt det tidigare men det behövs verkligen en utrensning av denna typ av content.
Precis, men detta enkla är det tyvärr många som inte begriper.
Citera
2025-10-24, 13:58
Medlem
kirugumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fallerallera
Var han inte dömd av vårt rättsystem för TJUGO år sen? Samtidig försvaras Antonio Book i en dokumentär som Simon tycker är suveräääään.
Citera
2025-12-09, 22:31
Medlem
Tarmstuvnings avatar
HATET
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in