2025-04-05, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jachin
Jag vet vart Simon jobbar, och med tanke på detta är det för jävligt att han hånar mongoloider i CPn. Han jobbar på en privatägd (humana) LSS-gruppbostad i Eksjö.

Folk som har insikt i just detta ställe säger att det är drivet rakt åt helvete. En klient som jag kännw till tilläts nästan dö av narkotika och alkoholmissbruk under det halvår han bodde där utan att dom brydde sig eller ingrep. Även andra av dom CP-skadade blev vanskötta.

Jaså det gör han. Han sitter och hånar andra som har problem med droger och alkohol, ser ju inte bra ut alls. Han polisanmälde till och med en person med grava problem av missbruk, för en situation han själv skapade.
Citera
2025-04-10, 01:29
Avstängd
Simon "det är jag som är problemet" är igång igen! Nu djupdyker han in i en väldigt ung tjejs video på TikTok och skriker om "blygdläppar" (!). Dåren har INTE lärt sig någonting; han är helt hopplöst förlorad.

Det är dags att flashback synar denna YT-mobbare på djupet.

Han är inte enbart en arrogant översittare, han är rent utsagt en totalt vidrig och misogyn översittare.

Ridå.
Citera
2025-04-10, 01:55
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pippi64
Simon "det är jag som är problemet" är igång igen! Nu djupdyker han in i en väldigt ung tjejs video på TikTok och skriker om "blygdläppar" (!). Dåren har INTE lärt sig någonting; han är helt hopplöst förlorad.

Han är inte enbart en arrogant översittare, han är rent utsagt en totalt vidrig och misogyn översittare.

Ridå.

Sluta vara så kränkt, antar du är en kränkt vit kvinna. Bara ni och bögar som håller på och tramsar och tar illa vid er av sånt där!
Citera
2025-04-10, 02:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av CCkane
Sluta vara så kränkt, antar du är en kränkt vit kvinna. Bara ni och bögar som håller på och tramsar och tar illa vid er av sånt där!

Och? Låt oss anta att jag är en kränkt vit kvinna. Är det ett problem för just dig?

Du adresserade inte trådens ämne, som är Simon eller "Vad är problemet", eller vad fan han kallar sig numera.

Fråga: Anser du att Simon är rätt person att offentligt prata om tjejers, som är betydligt yngre än honom, blygdläppar?!
Senast redigerad av Pippi64 2025-04-10 kl. 02:21.
Citera
2025-04-10, 04:04
Medlem
Pianotangents avatar
Citat:

Ridå.

Det följer ett tydligt mönster. Lågintelligenta skapar YT-kanal och ger sig på andra personer med låga tillmälen. Han ser upp till Anjo av alla människor. Klart det ska lyftas i den här tråden, var annars?

Svansen viftar på ännu lägre stående följare.
Citera
2025-04-10, 07:43
Medlem
Citat:

Ridå.

Fast han gör ju bara det som är det mest vanliga content på YT. Resktionsvideos på TT. Såg videon. Han är långt ifrån det som han varit innan tycker jag. Han talar ju inte illa om någon i videon.
Citera
2025-04-10, 11:03
Medlem
Goldenties avatar
Citat:

Ridå.

Rask tyckte att Legios chef skulle syna om han var en lämplig lärare med den kanal han har på Youtube. Jobbar inte Simon med funktionshindrade, eller vad det heter? Är han då lämplig när han samtidigt gjort sig ett kontent på just funktionshindrade? Kan man be Rask om en kommentar på det?
Citera
2025-04-10, 16:19
Medlem
miapetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Rask tyckte att Legios chef skulle syna om han var en lämplig lärare med den kanal han har på Youtube. Jobbar inte Simon med funktionshindrade, eller vad det heter? Är han då lämplig när han samtidigt gjort sig ett kontent på just funktionshindrade? Kan man be Rask om en kommentar på det?

Har också tänkt på det där.
Nu har han väl jobb?
Men om han skulle bli åtalad/dömd för förtal....
...o senare skulle vilja söka jobb inom LSS.
De tar utdrag ur belastningsregistet.

-Vi ser har att du är dömd för förtal, vad handlade det om?
-Jo, alltså, jag har en YT kanal där jag sitter o hånar folk med FV o det gick lite för långt en period bara...
Citera
2025-04-17, 05:39
Medlem
miapetters avatar
Tycker ändå någonstans att Simons senaste video, där han talar om att han bett Cluee om ursäkt, var bra. Lite självreflektion sådär. Kanske finns det hopp.
Citera
2025-04-17, 10:22
Medlem
Hillsongsekts avatar
Lite samma känsla här med han har iaf kulor nog att medge att han blivit fartblind av views, att han egentligen inte har dessa värderingar.
Jämför med fittnyllet rask som ökar insatsen och Anjo som..ja vad fan glr han egentligen. En backhand ursäkt följt av good vibes only kontent med sin skiljsmässa till hustru.
Citera
2025-04-17, 17:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av miapetter
Tycker ändå någonstans att Simons senaste video, där han talar om att han bett Cluee om ursäkt, var bra. Lite självreflektion sådär. Kanske finns det hopp.

Såg videon precis. Håller med. Jamen bra Simon! Att läcka konversationen med Cluee var djupt stört men underbart att Simon - förbehållslöst - bett om ursäkt och erkänner att han gjorde det i affekt. En hel del andra insiktsfulla reflektioner gjordes också i Simons monolog. Javisst! Det finns hopp! Bra video Simon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in