2025-10-23, 19:37
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Nej jag undrar mest vilken relevans ditt svammel har i fråga om att ta allt offentligt?

Ja jag är mycket fascinerad av hur den är mobbingkulturen påverkar våra unga.

Du är den sista som ska prata om svammel. Börja med att fråga din idol utifrån hur han svarar sina följare när de ställer frågor.
Citera
2025-10-23, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning

Skriv gärna vem det är du länkar till så man vet om man vill klicka.
Citera
2025-10-23, 19:43
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Du menar när Jocke anlitade en redovisningskonsult för att hjälpa bidragsChrippa att göra rätt för sig?
Nej, jag syftar på den tidpunkt då Jocke var medveten om att Chrippa inte betalade skatt, men ändå valde att vara tyst om det.
Jag syftar till när Jocke erbjöd sig att hantera Chrippas YouTube-intäkter genom sitt företag och sedan betala pengarna till Chrippa, trots att han redan visste att Chrippa hade stora skulder hos Kronofogden.

Sedan började Chrippa dejta Linnea.

Plötsligt ringde Jocke, som tidigare har skyddat Chrippa, till Eko och golade.
Plötsligt ville inte Jocke längre föra över pengarna; han ändrade sig och ville göra "rätt", istället för att hjälpa Chrippa som var planen innan. Jocke kontaktade Skatteverket och Kronofogden så att de kunde ta pengarna.

Självklart var det en ren tillfällighet att Jocke började kontakta myndigheterna just när Chrippa och Linnea blev ett par. Det hade ju inget att göra med att Chrippa gick tillbaka till Linnea
Citera
2025-10-23, 19:49
Avstängd
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Ja det e ju klart, dom läre ju stötta kräftstjärten o hinken, deras nya kompisar

Kanske Linnea får vara med dom på of sen när Chrippa sitter inne. Eller kanske hon får hänga med Axel istället 🤮
Citera
2025-10-23, 19:51
Avstängd
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Diskussionen var att Julia varit delaktig längre och använt mer pengar, och därför kommer få ett hårdare straff än Linnea.

Jag vet inte om du försöker någon form av fokusförflyttning? För att diskutera ett hypotetiskt scenario om vad som skulle hända ifall chrippa inte blivit åtalad för eko är ju extremt orelevant till det jag skrev.

Och du vet själv svaret på din fråga. Annars är du korkad

Du förstår alltså lika väl som alla vettiga människor att fick Linnea chansen skulle hon och Kräftan fortsätta in i kaklet med brottslighet. Skönt!
Citera
2025-10-23, 20:03
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Du förstår alltså lika väl som alla vettiga människor att fick Linnea chansen skulle hon och Kräftan fortsätta in i kaklet med brottslighet. Skönt!
Och du förstår väl hur orelevant det är till min kommentar om att Julia kommer få hårdare straff än Linnea.
Citera
2025-10-23, 20:09
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Nej, jag syftar på den tidpunkt då Jocke var medveten om att Chrippa inte betalade skatt, men ändå valde att vara tyst om det.
Jag syftar till när Jocke erbjöd sig att hantera Chrippas YouTube-intäkter genom sitt företag och sedan betala pengarna till Chrippa, trots att han redan visste att Chrippa hade stora skulder hos Kronofogden.

Sedan började Chrippa dejta Linnea.

Plötsligt ringde Jocke, som tidigare har skyddat Chrippa, till Eko och golade.
Plötsligt ville inte Jocke längre föra över pengarna; han ändrade sig och ville göra "rätt", istället för att hjälpa Chrippa som var planen innan. Jocke kontaktade Skatteverket och Kronofogden så att de kunde ta pengarna.

Självklart var det en ren tillfällighet att Jocke började kontakta myndigheterna just när Chrippa och Linnea blev ett par. Det hade ju inget att göra med att Chrippa gick tillbaka till Linnea

Måste man anmäla sin bror menar du? Du menar intäkterna som han vägrade betala ut svart?
Men bra då har du inget att komma med då.
Citera
2025-10-23, 20:12
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Kanske Linnea får vara med dom på of sen när Chrippa sitter inne. Eller kanske hon får hänga med Axel istället 🤮

Såklart att chokladtomten är sugen på hinken kräftstjärten ska nog inte lite så starkt på sin fru.
Citera
2025-10-23, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Helt sinnessjukt! Inte ens Jacke borde kunna vända andra kinden till för detta.
Pundaren i Motala fick nog sin del också.

Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Inget belägg mao. Varför försöker du sprida trådsanningar?
Som vanligt, dygnet runt. Patetiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av GammelSkracken
Såklart att chokladtomten är sugen på hinken kräftstjärten ska nog inte lite så starkt på sin fru.
Trodde chokladtomten bara var intresserad av småpojkar runt 14-15.
Senast redigerad av keptang 2025-10-23 kl. 20:24.
Citera
2025-10-23, 20:32
Avstängd
Nejellervas avatar
Citat:
Och du förstår väl hur orelevant det är till min kommentar om att Julia kommer få hårdare straff än Linnea.

Ja, jag förstår hur irrelevant det är. Men man får väl fortfarande ställa frågor?
Citera
2025-10-23, 20:46
Medlem
Oj, men nej, det var ju Jocke. Fan vilka idioter detta är och trollen här i tråden.
https://ibb.co/Y7wxvNck
https://ibb.co/Y4NvGdJc

Och nu är dom gifta.
Allt enligt hennes plan från första början.

Ni är alla idioter som stöttar detta.
Senast redigerad av keptang 2025-10-23 kl. 20:50.
Citera
2025-10-23, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keptang
Oj, men nej, det var ju Jocke. Fan vilka idioter detta är och trollen här i tråden.
https://ibb.co/Y7wxvNck
https://ibb.co/Y4NvGdJc

Och nu är dom gifta.
Allt enligt hennes plan från första början.

Ni är alla idioter som stöttar detta.

Svart på vitt att hon snodde kanalen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in