2025-10-23, 18:25
Medlem
Kommer supernollan att ha på sig bröllopskostymen på huvudförhandlingen? Kanske dra något rasistiskt skämt med medbrottslingen Thomas innan notarien ropar på målet?

Hinken kanske kör den hyrda bröllopsklänningen?

Kommer han även inkörandes med en hyrd Mercedes på kredit? Solbrillor på inomhus?

Kommer Jacke dricka starköl i foajén till tingsrätten?

Vem kommer spela in så vi får en vlog av allting?

Många frågor, få svar!
Senast redigerad av Treschow 2025-10-23 kl. 18:31.
Citera
2025-10-23, 18:29
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Hade du använt dig av sociala medier och ditt kändisskap för att tvåla till din bror?

Nej. Men det är så *det görs* idag.. Dom tar sitt privata öppet. "Inför öppen ridå"
Inte 1a gången.
Jag vill minnas att det var Chrippa som startade detta krig.
Jag hade heller inte visat upp mitt rövhål för allt & alla
Men det är det nya *normala* idag.
Citera
2025-10-23, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Nej. Men det är så *det görs* idag.. Dom tar sitt privata öppet. "Inför öppen ridå"
Inte 1a gången.
Jag vill minnas att det var Chrippa som startade detta krig.
Jag hade heller inte visat upp mitt rövhål för allt & alla
Men det är det nya *normala* idag.

Nja, riktiga kändisar kör inte allt för öppen ridå.

Den här världen är mycket märklig.
Citera
2025-10-23, 18:39
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Nja, riktiga kändisar kör inte allt för öppen ridå.

Den här världen är mycket märklig.

men dom är inga riktiga kändisar. Inte ens Jocke.
Men vem vet? Kanske är det han en dag som är våran Julvärd.
Citera
2025-10-23, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Kommer supernollan att ha på sig bröllopskostymen på huvudförhandlingen? Kanske dra något rasistiskt skämt med medbrottslingen Thomas innan notarien ropar på målet?

Hinken kanske kör den hyrda bröllopsklänningen?

Kommer han även inkörandes med en hyrd Mercedes på kredit? Solbrillor på inomhus?

Kommer Jacke dricka starköl i foajén till tingsrätten?

Vem kommer spela in så vi får en vlog av allting?

Många frågor, få svar!

Och framförallt. kommer det stå en tjock Biggest loser profil och ett skalligt spjällstaket tillsammans med en misslyckad trollkarl med nya sportskor utanför och skrika KNULLDOCKA! (för att det är okej och inte alls samma sak som slampa) Samtidigt som Julia sitter och funderar över varför soc kom och hämtade barnet.
Citera
2025-10-23, 18:59
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Hade du använt dig av sociala medier och ditt kändisskap för att tvåla till din bror?

Glöm inte vem det var som satt och gapade att "då krigar vi på internet, som vi gjorde 2016"! Jocke sa ingenting offentligt i början. Sen valde Jocke att stå på dotterns sida efter att Chrippa suttit och sagt att Linnea hade "slagit dottern och kastat henne i marken". Detta till trots, tar Chrippa Linnea, förvarad i bagageluckan, till lägenheten trots att dottern fanns där. Att Linnea förvarades i bagageluckan visar väl att även Chrippa visste att det inte var ok och att han också lovat socialtjänsten att Linnea inte skulle komma i närheten av dottern....
Då hade jag också tvålat till min bror, så det bara visslade!

Och näääää, fråga inte ens! Du får leta själv.
Citera
2025-10-23, 19:09
Avstängd
Summer24s avatar
Citat:
Varför skriver du en hel novell enbart för att jag föraktar de som tar allt offentligt?

Jocke hade ett eget val.

Jobbigt att läsa mer än en rad i taget?
Föraktar? Du försöker ju uppenbarligen hänga med i vad som händer i offentligheten, här och i andra trådar. Så jag tror att du ljuger lite nu när du säger att du föraktar de som tar saker offentligt.

Alla har ett eget val f.ö.
Citera
2025-10-23, 19:10
Avstängd
Nejellervas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuckaKaos
Och framförallt. kommer det stå en tjock Biggest loser profil och ett skalligt spjällstaket tillsammans med en misslyckad trollkarl med nya sportskor utanför och skrika KNULLDOCKA! (för att det är okej och inte alls samma sak som slampa) Samtidigt som Julia sitter och funderar över varför soc kom och hämtade barnet.

Mer framför allt. Kommer Snedvikt och Bölman vara där och vara så coola som bara dom kan?
Citera
2025-10-23, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Summer24
Jobbigt att läsa mer än en rad i taget?
Föraktar? Du försöker ju uppenbarligen hänga med i vad som händer i offentligheten, här och i andra trådar. Så jag tror att du ljuger lite nu när du säger att du föraktar de som tar saker offentligt.

Alla har ett eget val f.ö.

Nej jag undrar mest vilken relevans ditt svammel har i fråga om att ta allt offentligt?

Ja jag är mycket fascinerad av hur den är mobbingkulturen påverkar våra unga.
Citera
2025-10-23, 19:32
Medlem
Tarmstuvnings avatar
ANJO
23 okt. 2025
Senast redigerad av Tarmstuvning 2025-10-23 kl. 19:43.
Citera
2025-10-23, 19:34
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Mer framför allt. Kommer Snedvikt och Bölman vara där och vara så coola som bara dom kan?

Ja det e ju klart, dom läre ju stötta kräftstjärten o hinken, deras nya kompisar
Citera
2025-10-23, 19:35
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Det är ju inte svar på frågan. Min fråga var ifall du verkligen tror Chrippa och Linnea inte hade fortsatt om dom inte blivit stoppade? Ja eller nej, inte så svår fråga.
Diskussionen var att Julia varit delaktig längre och använt mer pengar, och därför kommer få ett hårdare straff än Linnea.

Jag vet inte om du försöker någon form av fokusförflyttning? För att diskutera ett hypotetiskt scenario om vad som skulle hända ifall chrippa inte blivit åtalad för eko är ju extremt orelevant till det jag skrev.

Och du vet själv svaret på din fråga. Annars är du korkad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in