Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Det gör ju i så fall Rask och Anjo också. Du är bland annat en de ser ner på eftersom du hänger på Flashback .. har den tanken slagit dig.
Men det är väl som vanligt - om Chrippa säger något så ska det vantolkas och vridas in absurdum .. men om dina gosegrisar säger något ska det tolkas så välvillig som möjligt.
Det gäller för övrigt allt.
Anjo står och grisar med trynet och trycker borrarna mot Chrippas fönster och glor in i det privata .. ni applåderar som dansande pingviner.
Medviktarna tar en hamburgare på Trossen och ni kvider som skållade grisar och försöker få det till något brottsligt.
Det Chrippa säger i inlägget är för övrigt INTE att han ser ner på någon .. utan att sladdertackan han besvarar gör det.
Personligen skulle jag tycka att detta vore betydligt jobbigare att vara med om, både i hemmet och antar jag på en flygplats, dessutom med barn närvarande, än att nån har tittat in genom ett fönster när jag inte är hemma....
Från Corren:
Chrippas utmätningar
I september 2022 utmätte Kronofogden 4 000 svenska kronor i euro.
I december 2023 utmätte Kronofogden ett guldarmband från Cartier till ett värde av 80 000 kronor och en jacka av märket Dior.
I mars 2024 utmätte Kronofogden ett par Louis Vuitton-solglasögon och barnkläder från Ralph Lauren.
I april 2024 utmätte Kronofogden en skuld. Joakim och Jonna Lundell hade lånat 103 000 kronor av Christofer, som de alltså fick betala till Kronofogden istället för till Christofer Lundström.
I augusti 2024 utmätte Kronofogden en Rolexklocka på distans i samarbete med polisen.
I oktober 2024 utmätte Kronofogden två Prada-glasögon, inspelningsutrustning, ett Louis Vuitton-skärp, en kamera, en Burberry-jacka, en dunväst från Moncler, en brödrost från Smeg och en tv på 65 tum.
I oktober 2025 utmätte Kronofogden två Rolexklockor som senare visade sig inte vara äkta och därför inte kan säljas av Kronofogden. Därför ska klockorna nu lämnas tillbaka till Christofer Lundström."
(Påbörjar nedräkning till ditt inlägg om att J o J "lånat pengar" av Chrippa....)