Citat:
Ursprungligen postat av
EAGLEofGOLD
Barnen behöver verkligen få lugn och ro vilket de nu äntligen har fått med en trygg och stabil tillvaro i England utan en massa skit runtomkring sej.
(Ser man senaste inläggen på Ciaras Instagram inser men vilken klass hon besitter men även att hon står stabilt med fötterna på jorden än hur mkt Måns Petter Albert försökt att förstöra för henne senaste halvåret!)
Barnen behöver verkligen lugn och ro??? Ja, det har de uppenbarligen mer än nog av nu - med en mamma som är frånvarande! Som har tillbringat flera dagar i Sverige tillsammans med sin nya älskare!
Och på tal om att ”ta det varsamt” - hur kan hon efter allt detta så snabbt ge sig in i något nytt, och dessutom med en svensk? Det finns väl tillräckligt med män i England? Och även om så vore, kunde hon väl åtminstone ha sagt något i stil med:
”Nej, jag kan inte åka till Sverige så länge just nu. Jag är mitt i en skilsmässa, vi kan ses i England i stället. Mina barn behöver mig, och jag vill finnas där för dem.”
Men NEJ! Det här är ett slag i ansiktet på flera inblandade!
Och att påstå att det är Måns som har försökt förstöra HENNES liv - det tar verkligen priset! För till skillnad från henne har han faktiskt haft barnens bästa i åtanke.
Av alla påhitt och lögner som vanligt sprids från ert håll – nämn EN konkret sak som han skulle ha gjort sedan domen i maj för att ”förstöra CJs liv”. Bara EN ENDA!
Jag väntar med spänning.
För åt andra hållet, från henne och hennes vän Läckberg, kan man däremot räkna upp en hel del...