2025-10-21, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Ett öknamn han fick av Sissela Behn (alias Felippa Bark), det året då han vann mellodifestivalen med låten 'Heros' var Måns Zelmer*öv (*=r). Ett öknamb jag gärna använder när jag refererar till honom.
Jag tycker (och har länge tyckt) att Måns Petter Albin är en lismande och falsk jävel.

Nu har ju ditt förakt för MZ framgått tydligt och även för hans fd fru som enligt dig har en ful trekantig näsa som du inte ens kan se på bild.

Men med tanke på att du verkar vara väldigt insatt i Läckbergs familj vilket går att läsa i hennes tråd där du gör flera inlägg om dem.

https://www.flashback.org/sok/?so=pd&query=gJg.Bania&t=540110&sp=1

Så skulle det vara intressant att veta om DU möjligtvis har någon idé om varför Läckberg verkar ha en så stor aversion mot MZ och ett så ENORMT engagemang i hans fd fru Ciara?
Citera
2025-10-22, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Ja absolut, men det finns många som förtjänar det ännu mindre än Mums också, enligt mig.

Om du inte förstår så får jag väl förklara. Jag förutsätter att han lämnat spår i andra människor som inte läker så lätt, dom människorna förtjänar ett gott mått medkänsla.

Du tänker inte att hans motpart också kan ha lämnat SPÅR i MZ med ett konstant förminskande av honom som person?

Ciara gjorde t.o.m narr av hans namn där hon sa i en intervju "att JA jag vet Måns som namn är jättefånigt" skämdes hon för honom? Men hans pengar var uppenbarligen ALLTID välkomna!
Citera
2025-10-22, 20:25
Avstängd
Ja, Måns blivande exfru verkar definitivt gått vidare i livet. Har aldrig skrivet det förut (vad än vissa har låtit gällande) men nu känner jag faktiskt någon slags avsky inför hur hon lämnar sönerna i Uk (något MZ absolut inte fick göra) och sin exman med en karriär i spillror efter sig. Alltmedan hon själv lugnt vandrar vidare som om inget har hänt.
Hoppas bara att den som inte "ropade varg" i tid och otid kommer att vara vinnaren i längden.
Citera
2025-10-22, 22:19
Medlem
slutaletas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ha ha..lika kul varje gång....

Fan händer där? Hela snoken full eller?
Citera
2025-10-22, 22:48
Medlem
Måns har mycket att be om ursäkt för, otrohet, missbruk, lögner, bristande föräldraskap,”kidnappning”
Och förmodligen fler saker. Vad är det du inte förstår?
Citera
2025-10-22, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lazydell
Jag har ingen aning faktiskt. Jag är "i totalt mörker". Det enda jag vet är att det är konstigt att CL kan steppa in både i rättegång, press och ekonomiskt och totalt bara svepa bort en artist som är mycket folkkär sedan 20 år.
Jag tycker också det är oerhört märkligt hur denna tråd "i princip" dog från en dag till en annan.
Och att det inte hörs ett knyst till försvar (förutom våldet) från MZ på över sju månader är också väldigt underligt. Till och med de skyldiga brukar väl hävda sin oskuld på ett eller annat sätt?
Det med Läckberg är också obegripligt för mig, framför allt varför. Men en sak är klar: vad hon än försöker, vad hon än har för planer, kommer hon aldrig att lyckas få bort MZ ur tankarna hos dem som gillar honom. Oavsett om det är hans fans eller till exempel bara vanliga tv-tittare. Och rösterna som säger att han saknas blir allt fler.

Om man tittar på den aktuella situationen, särskilt de senaste stories från CJ, kan man verkligen bara hoppas att alla andra, särskilt domstolarna, kommer att inse vilket skådespel hon har ställt till med. Hon verkar ha det ganska bra i Sverige på det där ”writing camp”. Var är barnen? Vem tar hand om dem? Var är den mamma som sa: ”I am 100% the consistent and constant parent”? Plötsligt är hon ständigt frånvarande, men det verkar nu inte längre vara något problem?
Citera
2025-10-22, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vankel
Måns har mycket att be om ursäkt för, otrohet, missbruk, lögner, bristande föräldraskap,”kidnappning”
Ska han be dig om ursäkt personligen, eller vad menar du? Det är väl bara hans och CJs sak. Och när man ser på allt hon har på listan, borde hon kanske be om ursäkt. Det syns till och med i hennes senaste stories. Medan det du skriver är ogrundade, överdrivna anklagelser. Men för er är hon tydligen en helgon? Det är hon inte. Men det förstår ni tydligen inte.
Citera
2025-10-22, 23:15
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vankel
Du citerar inte men anar att du skriver till mig?
Det är mycket jag inte förstår.
Bland annat vad du har med detta att göra? Ser att du i princip endast skriver här och dessutom väldigt sällan. Varför just idag? Något speciellt jag skrivit?

Men om vi tar dina punkter:
• Otrohet - hur vet du att ursäkter inte har getts?
• Missbruk - vad vet du om det funnits missbruk? Och isf vem är du att säga vem som ska be om ursäkt till vem?
• Lögner - angående vad?
• Bristande föräldraskap - antar du vet hur många gånger rätten gör felbedömningar?
• Kidnappning - ???
Citera
2025-10-22, 23:28
Medlem
Framtiden får utvisa om CJs senaste svenska älskare kommer att ersätta MZ i att betala räkningarna också, eftersom CJ behöver någon som betalar hennes räkningar, precis som MZ gjorde i nio år. Inte konstigt att barnen nu är övergivna... det här är varken första eller sista gången barnen har blivit övergivna av CJ..... Jag hoppas att MZ kanske har sökt hjälp från engelska socialtjänster och att de har hjälpt honom att träffa barnen regelbundet och att barnen nu är hos honom i Sverige eftersom det just nu är skollov i England.
Citera
2025-10-22, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Madaj
Framtiden får utvisa om CJs senaste svenska älskare kommer att ersätta MZ i att betala räkningarna också, eftersom CJ behöver någon som betalar hennes räkningar, precis som MZ gjorde i nio år. Inte konstigt att barnen nu är övergivna... det här är varken första eller sista gången barnen har blivit övergivna av CJ..... Jag hoppas att MZ kanske har sökt hjälp från engelska socialtjänster och att de har hjälpt honom att träffa barnen regelbundet och att barnen nu är hos honom i Sverige eftersom det just nu är skollov i England.
Man kan ju verkligen hoppas det för MZs skull, då kanske hon faktiskt låter honom vara i fred framöver...
Spännande blir då frågan hur hon gör med pendlandet, om det nu skulle bli något av det. Flyttar hon kanske tillbaka till Sverige ändå, för egentligen verkar det ju inte vara ett så stort problem?

Man kan bara hoppas att hans barn är hos honom nu när de har lov... Men om det verkligen är så, det är en annan fråga.
Citera
2025-10-23, 00:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ussel
Jag tror att det är just det här du skrev som fått CJ-fan(atikerna) här att gå i spinn. För nu står det svart på vitt det som snart är borta igen i hennes stories. Att hon har varit i Sverige i minst tre dagar nu, på till synes idylliska platser under ett så kallat ”writing camp”, med hur många deltagare då? Totalt två? Jaha...
Och hennes barn är uppenbart inte med henne. Med det motbevisar hon på ett slag en hel del av det som inte bara hennes anhängare har försvarat här, utan även det hon själv har slingrat sig igenom med i rätten.

Undrar om Läckberg har sponsrat den lilla resan också? Eller om hon kanske sakta börjar inse att hon blivit lurad? Fast kanske vet hon det redan, och fortsätter ändå, bara för att andra förhoppningsvis inte ska märka det?
Oooh, det sista du skrev! Tror kanske ett ljus börjar gå upp.
Citera
2025-10-23, 00:04
Avstängd
Vad kul att Ciara träffat en man. Inte konstigt alls med tanke på hur snygg och framgångsrik hon är. Troligen har hon gått varsamt fram denna gång med tanke på vilken nit hon gick på med MånsPetter. Roligt för barnen också att få en manlig förebild istället för den knarkande Mums. Otrogen konstant dessutom. Usch!
Senast redigerad av Vipan 2025-10-23 kl. 00:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in