2025-10-22, 19:58
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Säger någon att dennes barn blivit misshandlad av en närstående så är det klart man tror på det. Endast en sinnessjuk person hittar på något sådant. Ändrar denne sin historia är det väldigt svårt att tro på det och det är väl inte så konstigt att tvivla när det gäller en sådan sak?
Hur avgör du när Chrippa talar sanning och när han ljuger?
Citera
2025-10-22, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Okej de förkommer i en annan utredning
Som snart släppts

Vad för utredning och vilka gäller det?
Citera
2025-10-22, 19:59
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
När han gick ut med sin info efter häktet så trodde de flesta på honom. Han slängde ut Linnea inför miljoner tittare! Senare drog han tillbaka det och därmed tappade han all trovärdighet.
Så du tror chrippa talade sanning innan han gick tillbaka till Linnea? Och började ljuga först efter han gått tillbaka till Linnea?
Senast redigerad av Menethil 2025-10-22 kl. 20:03.
Citera
2025-10-22, 20:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Nejellerva
Säger någon att dennes barn blivit misshandlad av en närstående så är det klart man tror på det. Endast en sinnessjuk person hittar på något sådant. Ändrar denne sin historia är det väldigt svårt att tro på det och det är väl inte så konstigt att tvivla när det gäller en sådan sak?

Soc och polisens inblandning i det här talar för att Chrippa talar sanning när han säger att han ljög.

För Jocke ljög väl inte om att han polisanmält Linnea?

Polisanmälde Jocke Linnea eller ljög han om det?
Citera
2025-10-22, 20:03
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Men är du så naiv och trög? Du argumenterar emot alla som kommer med åsikter om chrippa precis som alla andra som backar honom.

Du ifrågasätter för du försvarar honom och hans beteende. Enda ni hakar upp er på är ”drevet” och att Jocke eller Anjo ligger bakom allt det är fan sjukt.
Jag argumenterar inte.
Jag ber folk bevisa det dem påstår, ibland kommer jag med bevis på att användaren har fel.
Att ni blir upprörda för att ni inte får sprida lögner utan att bli ifrågasatt är inte mitt problem. Om ni har problem med det så kan ni ju sluta ljuga, bevisa det ni påstår eller säga att det är vad ni tror, eran åsikt, men att ni inte kan bevisa det. Men att inte ljuga verkar vara svårt för er.

Återigen, vart har jag sagt att Jocke och Anjo ligger bakom allt? Det finns liksom bara i ditt huvud, i din fantasi, det kommer inte ifrån mig.
Citera
2025-10-22, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Så du tror chrippa talade sanning innan han gick tillbaka till Linnea?

Jag tror på Nada, zero, noll vad den mannen säger. Även kläderna är fan fake, är han på riktigt någonstans?

Och med det sagt tror jag inte heller vad Linnea säger. De är 2 lögnare!
Citera
2025-10-22, 20:06
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Jag tror på Nada, zero, noll vad den mannen säger. Även kläderna är fan fake, är han på riktigt någonstans?

Han hade väl fått betalt i rolex klockor och liknande enligt fupen, eller minns jag fel?
Citera
2025-10-22, 20:07
Avstängd
Citat:
Han hade väl fått betalt i rolex klockor och liknande enligt fupen, eller minns jag fel?

Du minns helt rätt.
Citera
2025-10-22, 20:08
Avstängd
Citat:

Det är bra. Man ska inte tro på allt. Men hur kommer det sig att du tror på allt skitsna k om Chrippa?
Citera
2025-10-22, 20:09
Medlem
Menethils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Du minns helt rätt.
"Alla hans saker är fejk"
"Han har lurat skatteverket genom att få betalar i dyra märkesaker som bland annat klockor"

Kan folk bestämma sig vad de ska tro? Antingen har chrippa haft riktiga saker, eller så har han bara haft fejk saker.
Senast redigerad av Menethil 2025-10-22 kl. 21:08.
Citera
2025-10-22, 20:10
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Du diskuterar oftare användare här än de som är med i "dramat".

Jag skyller inte allt på Jocke. Var och en får stå för sina egna handlingar.

Jag svarar på inlägg, om du verkar verklighetsfrånvarande så skriver jag det.
Men vill du diskutera hur chrippo vill streama ”skins” för att locka yngre tittare att signa?
Citera
2025-10-22, 20:11
Avstängd
Citat:
"Alla han saker är fejk"
"Han har lurat skatteverket genom att få betalar i dyra märkesaker som bland annat klockor"

Kan folk bestämma sig vad de ska tro? Antingen har chrippa haft riktiga saker, eller så har han bara haft fejk saker.

De kommer inte att kunna bestämma sig. Det tror på allt bara det är negativt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in