2025-10-22, 19:30
Medlem
DiViNEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Jag tror att Jocke talade sanning när han sa att han polisanmält Linnea för barnmisshandel. Tror du Jocke ljög om det?
Om Jocke polisanmälde Linnea för barnmisshandel så ser polisen allvarligt på såna brott och utreder det. Tror du polisen ignorerar anmälan om barnmisshandel?
Och eftersom varken polisen eller socialtjänsten rekommenderar att Linnea inte får träffa barnet så verkar de inte tro att Linnea skadat eller är en fara för barnet. Tror du socialtjänsten och polisen blundar för barn som de vet blir misshandlade hemma?

Jag verkar bry mig mer än dig eftersom jag inte är förblindad av hat

JAG tror ingenting, du TROR dock väldigt mycket.
Du lever dock i en väldigt skyddad värld om du är av uppfattningen att soc och polisen fångar upp alla barn som far illa.
Citera
2025-10-22, 19:32
Medlem
DiViNEs avatar
Väldigt intressant att läsa SMSen mellan Crippo och hinken. Då han skriver att hon tagit hans YouTube kanal…

Att stora tuffa självförsörjande killen har haft bidrag.

Det är verkligen stor humor att läsa FHUPen.
Citera
2025-10-22, 19:33
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Diskussionen är att man tror chrippa talar sanning när det passar ens egen agenda, och tror Chrippa ljuger när det han säger inte passar ens agenda.

Säger någon att dennes barn blivit misshandlad av en närstående så är det klart man tror på det. Endast en sinnessjuk person hittar på något sådant. Ändrar denne sin historia är det väldigt svårt att tro på det och det är väl inte så konstigt att tvivla när det gäller en sådan sak?
Senast redigerad av Nejellerva 2025-10-22 kl. 19:37.
Citera
2025-10-22, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenkille
De hänger med WT-paret och den efterblivna negern som är besatt av Anjo och Rask.

Jaha skräll att de funnit varandra. Frågan är finns det mer gemensamma intressen än Rask och Anjo, de känns jäääävligt omaka!
Citera
2025-10-22, 19:42
Medlem
Det finns ingen fup utan att det står en annan text över fupen?
Citera
2025-10-22, 19:43
Medlem
Citat:
Diskussionen är att man tror chrippa talar sanning när det passar ens egen agenda, och tror Chrippa ljuger när det han säger inte passar ens agenda.

När han gick ut med sin info efter häktet så trodde de flesta på honom. Han slängde ut Linnea inför miljoner tittare! Senare drog han tillbaka det och därmed tappade han all trovärdighet.
Citera
2025-10-22, 19:48
Medlem
wicks avatar
Citat:
Du kan inte ens ge ett exempel på när jag försvarat chrippa, och det tycker jag säger allt.
Och uppenbarligen, enligt dig själv, har du anklagat flera för att försvara chrippa utan att användarens faktiskt har försvarat chrippa.
Det känns som problemet kanske ligger hos dig?
Att ifrågasätta era lögner, eran dubbelmoral, erat sjuka drev är inte samma sak som att försvara Chrippas beteende och agerande.
Att ifrågasätta sätta er betyder inte att man försvarar chrippa.
Men ni verkar ha svårt att förstå det. Som vanligt.

Men är du så naiv och trög? Du argumenterar emot alla som kommer med åsikter om chrippa precis som alla andra som backar honom.

Du ifrågasätter för du försvarar honom och hans beteende. Enda ni hakar upp er på är ”drevet” och att Jocke eller Anjo ligger bakom allt det är fan sjukt.
Senast redigerad av wick 2025-10-22 kl. 19:51.
Citera
2025-10-22, 19:51
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av wick
Haha så komiskt att ni alla Chrippa fans säger samma sak när man kritiserar er😂

Försök att komma med konstruktiv kritik så kanske du tas på allvar.
Citera
2025-10-22, 19:52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Jag har inte Tiktok, så det behöver nog inte du heller för att kolla. Länk var hursomhelst fel, det var Julia som såg ut att få ett dåligt besked här:

https://www.tiktok.com/@hundpsykos/video/7564062136339811587

Okej, då kanske det funkar att se för mig med.

Tack.
Citera
2025-10-22, 19:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DiViNE
Håller honom om ryggen? Jag diskuterar huvudpersonen i denna tråd.
Har jag sagt att du inte får diskutera Jocke? Jag tycker bara det är sjukt hur du kan vrida allting till att det är Jockes fel. Men fortsätt du, du har min tillåtelse.

Du diskuterar oftare användare här än de som är med i "dramat".

Jag skyller inte allt på Jocke. Var och en får stå för sina egna handlingar.
Citera
2025-10-22, 19:55
Medlem
Hahahahaha, Linnéa sålde verkligen ut Chrippa i förhören. Jävlar, vilken äkta fru! "Allting är fejk, kläder, klockor..." - men det är ingen nyhet. Det vet alla med en fungerande hjärna. Att läsa förundersökningsprotokollen är verkligen helt häpnadsväckande, skrämmande (hur jävla korkad man kan vara) och bara stor humor.

Att dessa två nollor nu åkt till Stockholm med denna rättegång som snart stundar är verkligen crazy work. Fota LV-butiken i Stockholm för att sedan inta middag på Taco Bar (!) och drinkar på Pinchos (!). Nu jävlar har Skuldberget öppnat upp plånboken! Vilken hedersam farsa han är! Bor dom på Grand, Ett Hem, At Six, Bank Hotel eller Diplomat? Eller blir det hostel i någon förort som sist?

https://postimg.cc/dZmqQFrC

https://postimg.cc/t7hRN3fm

https://postimg.cc/c6Q1BRjk

https://postimg.cc/Yj12z6Vn
Citera
2025-10-22, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skattesskulder
Okej de förkommer i en annan utredning
Som snart släppts

Aaa okej, kanske någon som har bättre minne än mig kommer ihåg. Men jag minns inte de namnet o nr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in