Citat:
Ursprungligen postat av
duenna3
Jag väntar på domen.
Jag vet för lite om detta rättsfall.
Djävulen sitter i detaljerna, blir intressant hur rätten dömer detta.
Fanns ju en FUP att läsa.
Menar du sådana här detaljer t.ex?
Citat:
Först tänkte hon inte polisanmäla.
– Sen sitter jag i ett möte med en SVT-chef som säger till mig att ”Micke är en 60-årig gubbe från Skellefteå, han kommer aldrig förstå vad det är han gjort”. Att han är en kramig person och att han får göra så här. Om ni frågar mig tycker jag inte han ska få sparken för en sån här grej, sa hon i rätten och utvecklade:
– Han tycker på riktigt att han ska få göra så här, för att han är ”en 60-årig gubbe från Skellefteå” enligt hans chef. Då polisanmälde jag.
Eller detaljer som att kvinnan i SMS dagen efter svarar JA när Micke frågar om de kan stryka ett streck över det hela?
Eller detaljer som att hon dagen efter, alltså samma dag som jag förstår henne som att hon mår så dåligt över det hela att hon själv väljer att lämna produktionen, i ett SMS skickar hjärteemoijes till Micke?
Eller detaljer som att hon dagen efter, alltså samma dag som jag förstår henne som att hon mår så dåligt över det hela att hon själv väljer att lämna produktionen, i ett SMS frågar Micke och han vill hänga med på lunch och därefter på strandhäng?