Citat:
För fan, använd din halvhjärna eller vad som återstår av den.
Hur vet du att ägaren ringde han? Du har endast fettots ord.
Mycket möjligt att ägaren ringde upp han, lite osvenskt men han tyckte väl att han blev orättvist behandlat vilket jag kan förstå efter att ha blivit målmedvetet provocerad av ett rasistgäng.
Hur vet du att ägaren ringde han? Du har endast fettots ord.
Mycket möjligt att ägaren ringde upp han, lite osvenskt men han tyckte väl att han blev orättvist behandlat vilket jag kan förstå efter att ha blivit målmedvetet provocerad av ett rasistgäng.
Marcus gick ju ut i media efter att han blivit kontaktad av ägaren. Kikar du på omdömena av restaurangen på deras Facebook, så har de usla omdömen och kommentarer innan Marcus besökte restaurangen. Vad har du för belägg att Marcus är rasist? Skulle verkligen en fullfjädrad rasist besöka (och gynna) en restaurang som ägs av invandrare? Knappast va?
Blir en kund uppringd av en restaurangägare, pga en recension, tycker jag inte det är konstigt att kunden vädrar detta till media - det är minst sagt ett jävla övertramp och oskick av ägaren. Det ägaren bör göra, är att laga bra och god mat (vilket han inte verkar göra i större omfattning enligt Facebook), dessutom ska varken ägaren eller hans personal punktmarkera eller stirra ut matgästerna medan de äter (vilket de verkar göra på regelbunden basis, enligt många många gäster). Har ägaren krav på hur stora och många portioner en gäst får ta, ska det tydligt framkomma INNAN kassan, så kunden själv kan bedöma om det är värt att äta på stället. Ägaren har gjort många fel. Häpnadsväckande. Och hans ursprung, har givetvis inget med saken att göra - dock verkar han vara usel på att driva restaurang.