Ännu en pajas som tror att han vet allt.
Självklart har man sett det med egna ögon. Vad är problemet? Det jag kan säga är att vi inte är ensamma i universum. Du försöker bara vara en pajas för att du inte har sett det än.
Det som fick mig att inse att vi inte är ensamma var tack vare en lärare som bara ville berätta vad han hade sett vid sitt hem. Jag var 100 % skeptisk till det, tills en dag när jag var vid ån för att fiska nära hans hus. Då kom jag att tänka på vad han hade berättat om trädgården. Jag gick dit och ringde på, men han var inte hemma. Jag gick runt huset för att se med egna ögon... Där såg jag att läraren talade sanning.
Det var en cirkel på ungefär fyra meters diameter och cirka 60 cm bred, en helt rund form med mörkgrönt gräs – och i mitten var gräset normalt. När? Det var år 1991. Det fanns inga mobilkameror då, annars hade jag tagit en bild. Men bilden sitter etsad i mitt minne än idag.
Efter det har jag sett flera gånger med egna ögon när jag tittat upp mot himlen. Du behöver inte göra dig till en clown för det, men om du inte tror på det – håll det för dig själv.
Citat:
Ursprungligen postat av
HemligaKaptenen
Ja här har vi ännu en som tror på gröna gubbar i flygande farkoster...