2025-10-20, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Jisses, är du alltid så här känslostyrd att du läser in saker som inte har skrivits?

Jag har skrivit att vi naturligtvis inte kan veta hur intelligent någon är utan att det testas.

Jag har skrivit att av det vi kan se så har Linnea i jämförelse med resten i den här soppan uppvisat minst känslomässiga yttringar.

Det är min åsikt och ingen absolut sanning att de som uppvisar mest affektlabilitet har lägre intelligens. De har sämre förmåga till att kontrollera sig själva.

Linnea har också gjort saker i affekt men i jämförelse med den sk sekten är hon lugn som en filbunke.

Det syns klart och tydligt, och är bevisat i deras handlingar att dom har lägre intelligens.
Känner du många som satt sig såhär i skiten? Alltså inte bara i skiten utan totalt förstört sina liv? Skulder, förlorad vårdnad, straffregister, böter, straff för grova brott osv osv.
Är detta ngt du anser är intelligent?
Citera
2025-10-20, 23:20
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GregerAfGyllenstie
Net worth? Vafan snackar du om? Han sitter hos KFM med miljonskulder så hans net worth är på minus.... Jävla idiot.
Avund är en dödssynd, glöm aldrig det!
Citera
2025-10-20, 23:21
Medlem
Kaka söker maka. Genbanken hos Berg och Lundström på båda sidor är fan ren och skär parodi. Är inte konstigt att de hittade varandra egentligen, frågan är väl om de slänger varandra under bron när det verkligen hettar till. Svårt att se de där 2 ihop i resten av livet...

Lind*a då? Hon har ju även hon tagit emot massa betalningar vad jag förstår. Iaf en stund innan poletten trillade ner och hon fick kalla fötter. Fan om Chrippa lyckats dra med sig svärmor också i fördärvet.. För visst fan kan de ändå väckas åtal mot henne?

Skönt ändå att Jacke har vett nog att fatta att det tillslut blir problem, synd bara att han dödar all sin legimitet genom att skydda brodern och därav tvingas se ut som en pajas. Syrran och mamman har varit smarta nog att hålla sig borta från rampljuset och all skit de hållt på med!
Citera
2025-10-20, 23:22
Medlem
Storanglarens avatar
Linnea fick alltså sparken från sitt jobb för att Anjo filmade på resan till Sälen. Vilken loser hon är.
FUPen (sidan 1098)

Citatet kommer från när åklagaren frågar om hur ofta hon tagit emot swish från Chrippa.
"Någon gång kanske, jag vet att vi skulle åka till Sälen någon gång. Och då fick jag typ,
jag vet inte, mellan 10–20 000 någonstans där. Men då fick jag också pengar efter det. På
grund av den jävla resan så fick jag sparken på jobbet för att de höll på att filma. Så det var
liksom en resa som jag överhuvudtaget inte ville följa med på. Vårt förhållande under den
tiden var väldigt destruktivt. Så det var lite kaos.
Citera
2025-10-20, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Alltså, jag blir helt matt av den här utredaren som, i kronologisk ordning, redogör för innehållet i varje jävla YT-video som idioten publicerat sen 2024, som tagit skärmdumpar av relevant innehåll samt infogat hundratals - kanske tusentals - kommentarer till videorna.

Åklagaren i all ära, men vilken dold hjälte vi har här - som skattebetalare blir jag glad att se sånt här!

Jag kan bara ställa mig bakom att vi har en hjälte här som förtjänar all uppskattning av oss skattebetalare!

Det är också tydligt att några har varit väldigt fel ute. Fupen är här och visar tydligt vad som har skett trots idoga klagosånger.
Citera
2025-10-20, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Det finns inga bevis för ditt påstående att hon var alkis.
Och Jocke växte ju inte upp hemma, vet inte hur du kan ha missat den detaljen. De barn som faktiskt växt upp med mamman förnekar ju Jockes bild av mamman.
Uppenbarligen dårar som dig själv som hittar på saker jag inte skrivit så du kan bli upprörd.

Det har ju t.o.m Jacke bekräftat 😅
Att dom drack o knapra piller
Citera
2025-10-20, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Dina idoler har åsamkat personskador likaväl, dina idoler har skrikit, skickat runt nakenbilder, suttit i otalet streams, videos, tiktok, snapchat, insta och YT och spytt galla, förtal och lögner över andra.
"Sekten" har oxå blivit utsatta för hot och diverse men det är inget ni tänker på?
Dina idoler har varit med på tåget, dom har provocerat, hållt igång dramat.
Dina idoler har skrytit om deras leverne, mobbat andra, uttalat sig rasistiskt, uttalat sig vidrigt om människovärde och svarat folk på de mest vidriga sätten i kommentarsfält.
Dina idoler har njutit av uppmärksamheten så länge tills det faktiskt kom till den punkt att dom va bortgjorda, när dom insåg att åtalet blev verklighet och dom inte kunde ljuga kring det mer.
Korthuset föll så att säga och då helt plötsligt blev det synd om dom, då har det här varit den hemskaste perioden, samtidigt som dom suttit kaxiga innan "catch me if you can" "ingen kan röra mej, jag är på toppen av näringskedjan" och allt dom har uttryckt.
Ni vill föra fram det som att ingen annan blivit utsatt för ngt, det har ju spelats upp framför våra ögon och sen har det hänt saker bakom kulisserna.
Dom är inga offer!!

Word!!!!
Citera
2025-10-20, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storanglaren
Linnea fick alltså sparken från sitt jobb för att Anjo filmade på resan till Sälen. Vilken loser hon är.
FUPen (sidan 1098)

Citatet kommer från när åklagaren frågar om hur ofta hon tagit emot swish från Chrippa.
"Någon gång kanske, jag vet att vi skulle åka till Sälen någon gång. Och då fick jag typ,
jag vet inte, mellan 10–20 000 någonstans där. Men då fick jag också pengar efter det. På
grund av den jävla resan så fick jag sparken på jobbet för att de höll på att filma. Så det var
liksom en resa som jag överhuvudtaget inte ville följa med på. Vårt förhållande under den
tiden var väldigt destruktivt. Så det var lite kaos.

De hade varit tillsammans 6 månader när den resan var? Och de levde destruktivt, undra hur fan det ser ut nudå.
Citera
2025-10-20, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amstaff4life
Dina idoler har åsamkat personskador likaväl, dina idoler har skrikit, skickat runt nakenbilder, suttit i otalet streams, videos, tiktok, snapchat, insta och YT och spytt galla, förtal och lögner över andra.
"Sekten" har oxå blivit utsatta för hot och diverse men det är inget ni tänker på?
Dina idoler har varit med på tåget, dom har provocerat, hållt igång dramat.
Dina idoler har skrytit om deras leverne, mobbat andra, uttalat sig rasistiskt, uttalat sig vidrigt om människovärde och svarat folk på de mest vidriga sätten i kommentarsfält.
Dina idoler har njutit av uppmärksamheten så länge tills det faktiskt kom till den punkt att dom va bortgjorda, när dom insåg att åtalet blev verklighet och dom inte kunde ljuga kring det mer.
Korthuset föll så att säga och då helt plötsligt blev det synd om dom, då har det här varit den hemskaste perioden, samtidigt som dom suttit kaxiga innan "catch me if you can" "ingen kan röra mej, jag är på toppen av näringskedjan" och allt dom har uttryckt.
Ni vill föra fram det som att ingen annan blivit utsatt för ngt, det har ju spelats upp framför våra ögon och sen har det hänt saker bakom kulisserna.
Dom är inga offer!!

Helt enig, de har förtalat och lekt mangas. Nu kom käftsmällen tillslut!
Citera
2025-10-20, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Jacke sa inte att hans mamma var en missbrukare som förstörde sina barns uppväxt.
Han sa att hon fick något smärtstillande efter en olycka som hon blev beroende av och sen lyckades hon sluta. Det är långt ifrån Jockes beskrivning av mamman.
Det är intressant att barnen som växte upp med mamman har en helt annan bild än barnet som enligt soc papperna knappt träffade sin mamma.

Barnen som växte upp med mamman blev ju fina i individer med bra människosyn??

Not...
Citera
2025-10-20, 23:27
Medlem
Storanglarens avatar
Linnea är ju fattig som en kyrkråtta.

FUP sidan 1103:
Förhörsledaren: "Och hur mycket pengar har du på Revolut nu då?
Linnea: "Ja, det är ju femtusen."
Citera
2025-10-20, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag kan bara ställa mig bakom att vi har en hjälte här som förtjänar all uppskattning av oss skattebetalare!

Det är också tydligt att några har varit väldigt fel ute. Fupen är här och visar tydligt vad som har skett trots idoga klagosånger.

Frågan är väl om småhundarna som skyddat WT gänget vill behålla sin heder eller om de vill bli dömda som pajaser på flashback för resten av deras flashback karriärer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in