Citat:
Ursprungligen postat av
theUFOsummoner
Den slutsatsen är ologisk.
1. Krig och våndor är det som basuneras ut mest i media
2. Därefter sport
3. Meningslösa diskussioner om t.ex mäns rätt att helt utplåna all kvinnlig sport och andra fåniga dyfterier.
4. Hur du förbättrar din hälsa genom att ta nästa superviktiga BOOSTER.
Ovannämda ÄR the psyop.
UFO nämns i förbifarten och med stigmatiseringskultur 101 där allt är ballonger, fåglar och "Sirius".
Håller inte med. De som verkligen tror på UFO:n och sådant, alltså de som är djupt involverade i den världen, konsumerar inte samma media som vanliga "Svenssons" gör.
De hänger istället på konspiratoriska forum och videokanaler. Men grejen är att dessa människor egentligen bara hamnar i ett ytterligare fack av påhittade dumheter, och det vet jag eftersom jag har blivit lite av en "expert" (om än en självutnämnd sådan) på just den typen av illusioner, agendor och former av mänsklig styrning.
Du kan helt enkelt inte lura mig med sådant. Genom erfarenhet och massor av tid har jag fått en ganska stor kunskap inom konspirationer, religion, gnosticism, new age, “alien disclosure” osv. Och inget är nytt.. allt är samma gamla rehash som alltid har funnits.
Jag förstår varifrån personer som tex David Icke och liknande jeppar hämtar grunden till sina läror, jag ser rakt igenom dom, vilket de flesta inte gör.
Jag satt och lyssnade på David Wilcock för tio plus år sedan, och jag vet att även han är full av skit.
Om man ska förenkla det lite metaforiskt: det finns en sanning och det finns tusen lögner. Lögnerna sprids av dom som vill dölja sanningen. Följden blir att sanningen är som en nål i en höstack, och “alien disclosure” är endast ett av dessa bajsindränkta strån hö som motståndaren så precist placerat i denna stack.