2025-10-19, 23:02
Medlem
gratrunkarns avatar
hört i att soros betalat dem som kom i no kings (ca 7 miljoner immigranter ock komminist) 1000 dollar var.
Citera
2025-10-19, 23:04
Medlem
gratrunkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alpoxen
New York är större än Times Square. Polisen uppskattar antalet till 100.000+ i alla fem boroughs. Sitter du på allvar och försöker räkna antalet deltagare? Skaffa ett liv kompis

https://www.bbc.com/news/articles/c93xgyp1zv4o

haha lol bbc är komminist
Citera
2025-10-19, 23:10
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BehindRayban
1. Nu vet jag inte vad du svamlar om Klyban, men du verkar ha tappat kontakten med verkligheten.

2. Frankfurt server? vet inte vad du pratar om?

3. Du måste ha förväxlat en massa saker, du borde ta en paus och lugna ned dig så du inte hallucinerar.

4. Det bor ju nästan 500M i USA. Bara för att du är impad över upp till 50k demonstranter så är det att jämföra med 1k i hela Sverige. Till och med svenska C-kändisar kan samla ihop fler personer bara genom att skrika på social media.

5. Ta en treo, lugna ned dig och sluta vara så jävla hysterisk hela tiden.
Fråga Nixter om Frankfurt-servern

Jag gav dig fakta du hade fel och bara ljuger, finns inget mer för dig här som en svårt mediokre lögnare.
men att nu blir så avundsjuka på mobiliseringen i protesterna på denna nivå.
Det är det roligaste jag sett på länge
Citat:
Ursprungligen postat av gratrunkarn
hört i att soros betalat dem som kom i no kings (ca 7 miljoner immigranter ock komminist) 1000 dollar var.
MMM, så varför var inte Republikanerna där och tjäna enkla pengar då?
Älskar när saker faller på sin egen bristande logik
Citat:
haha lol bbc är komminist
BBC är opartiska, inte ens du själv tror på det du skrev där, eller så vet du precis ingenting om politik och tror alla som inte slickar donalds i röven är kommunister.
Ingen kan vara så obegåvad kan man tycka, ändå står vi här.

BBC kommunistiska, faan du är nästan roligare än de två andra här.
Citera
2025-10-19, 23:16
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Enkom vänsterdräggpjosk!
Citera
2025-10-19, 23:21
Medlem
BubbaZenettis avatar
Hur har det gått? Jag har inte hängt med så noga. Är det ungefär lika många kungar som tidigare eller har det skett en förändring?
Citera
2025-10-19, 23:36
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
BBC är opartiska

BBC är lika opartiska som SVT.
Citera
2025-10-19, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMcJill-Phd
Inte mer off-topic än ditt s.k. svar till mitt inlägg och du vet dessutom själv att du inte skulle kunna svara på dem i någon annan tråd heller eftersom allt jag skrev är sant.
Jag skrev att Trump uppför sig som en kung, även om USA formellt inte är ett kungadöme.

Trump upphävde det av kongressen fattade beslutet att stoppa amerikanska företag från att uppgradera mjukvara hos det kinesiska företaget/fenomenet Tik-Tok.
Trump ville sälja den amerikanska delen, (till någon dom han anser lämplig).

Trump anser sig ha rätten att suspendera beslut fattade av kongressen, med hänvisning till att det inverkar på hans exklusiva exekutiva makt.
Han anser sig således redan vara bemyndigad att köra över kongressen, när han så önskar. Bara han vet vad som ligger i landets intressen.

En kung helt enkelt.
Det är förståeligt att folk protesterar.
Citera
2025-10-19, 23:56
Medlem
JagSkaFixaDigs avatar
Den stora majoriteten av USA:s befolkning ville ha Trump och hans politik. Trump vann valet överlägset. De här idioterna som demonsterar i "No Kings" är odemokratiska dårar.
Citera
2025-10-20, 00:38
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyMcJill-Phd
Protesterna var ju allt annat än enorma (eftersom Trump är mycket populär idag och demokraterna impopulära, samt att våld inte var en praktisk möjlighet för de som inte vill sitta i fängelse). Men visst har Soros hjälpt till att finansiera alla upplopp i USA det senaste decennierna. Detta ser du svart på vitt om du tittar på vilka organisationer Open Society Foundation har finansierat. Du gör dig bara till åtlöje genom att förneka detta. Han är givetvis inte den enda sponsorn men troligen den värste.
Protesterna var enorma, det är fakta och ingenting man kan diskutera.
Citera
2025-10-20, 00:41
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaFixaDig
Den stora majoriteten av USA:s befolkning ville ha Trump och hans politik. Trump vann valet överlägset. De här idioterna som demonsterar i "No Kings" är odemokratiska dårar.
Fel. Trump fick 77M röster, knappast en majoritet av USAs befolkning. Kamala fick 75M röster, så inte heller speciellt överlägset.

"No Kings" syftar till att Trump beter sig som om han vore en monark med absolut makt. Han struntar i lagar och regler, han berikar sig själv och sin familj genom crypto-scams och marknadsmanipulation, han kringgår kongressen och låter militärisera demokratiska städer, osv.
Senast redigerad av otello 2025-10-20 kl. 01:16.
Citera
2025-10-20, 00:44
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaFixaDig
Du är nog den typiska trumpisten om du tror verkligheten är som du skriver.

Själv börjar jag undra om han verkligen är en rysk agent, köpt på 90-talet då han fick lånni ryssland för att undvika total konkurs.
Citera
2025-10-20, 01:12
Medlem
otellos avatar
Citat:
Då har du hört en uppenbar lögn. Jag antar att du gillar Trump & Co? Bara en Trump-supporter hade fallit för en så uppenbar lögn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in