Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
Ok, så polischefer i Portland ljuger och vill inte följa lagen, men inte i Texas är de ärliga och laglydiga?
1. Ifall det är allt du förstod av mitt inlägg så förstår du inte mycket.
1. Oj, redan efter 4 sekunder så började klyban skrika personangrepp. Verkar misslyckat.
2. Sedan blir det mer hittepå.
3. FOXNEWS filmen styrker bara enstaka tusen deltager. Så nu ljuger du igen och det är träffande att du är så förbannad över något så betydelselöst som en demonstration mot något som inte finns i USA, dvs. kungar.
Filmen styrker på den lilla biten att vi pratar om 20000.
Bryr mig inte om ditt skräp mer och pga det är så patietiskt och se dig så avundsjuk att du tror någon går på dina lögner och skräp om vad du tror antalet är.
Det mest intresserade det fanns massor av bevis, även från dina kära MSMS, och åndå skriver du skräplögnerna än då.
Mycket fascinerande och när du inte ens tror på dig själv.
Och inget vet varför du svamlar om portland heller och ändrar inget här.
Fascinerande och se hur du inbillar dig någon skulle tro på så dåliga lögner.
Citat:
Ursprungligen postat av
Nixter
Ja, dom noterar hela 100.000 i New York när de bilder som kablats ut säger väsentligt mindre, sannolikt en fjärdedel. Detta var dock ett av de rallys som visades mest i media.
Lägg upp en sammanställning här per större möte så får vi se om det är 7 miljoner kompis.
Jag börjar: New York Times Square 25K källa: chatgbt foto analys.
CNN 😂
Det är nog omöjligt att få in 100k på Time Square
Vad får dig säga sån skräp.
Är rätt fascinerad över hur avundsjuka ni blivit, faktiskt en av det mer komiska sakerna i år.(Din Frankfurt-server vann ett år som årets skratt

och denna kommer bak helt klart, men mycket hög skrattfaktor ändå.)
Citat:
Ursprungligen postat av
LadyMcJill-Phd
Här har du lite fakta:
https://www.thecentersquare.com/nati...89f6af659.html
Soros har bland mycket annat dessutom finansierat valkampanjerna för de åklagare som har vägrat att döma BLM, ANTIFA-brottslingar, samt vanliga rånare och väldsbrottslingar. Detta har resulterat i okontrollerad brottslighet i exempelvis New York, Portland, Kalifornien och Seattle. S:
https://www.policedefense.org/sorosmap/
Vad spännande, ett personangrepp från en TDS:dåre. Jo tack, jag och min familj mår utmärkt.
Demokrater står inte bakom ANTIUFA då de är extremister och två, svårt och stå bakom så få.
Varför du pratar om fredliga BLM undrar jag, då de hade gått hem innan våldet startade.
Älskar se er svåra avundsjuka att det var så många Amerikaner som inte vill ha en kung.
Eller är ni förbannade över att det är så många som inte vill ha en kung, och att det gör er arga för ni vill ha en kung?
Väldigt märkligt alla dessa dåliga längre om protesterna.