Citat:
Ursprungligen postat av
BehindRayban
1. Du vet att poliser i USA, eller åtminstone polischefer är valda precis som politiker. Så du hänvisar alltså till en demonstrant och part i ärendet. Dessutom visar du låg kunskap om hur systemet i USA fungerar.
2. Sedan hänvisar du till en massa odefinierade påhitt.
3. Slutligen så berättar du bara vad du tycker i en ordkavalkad som får dig att se medskyldig ut.
Så du tror att du kan hävda politisk konspiration och att det inte existerar några poliser som är republikaner.
Inser du blev rädd för alla amerikaner som kom ut och sade de inte vill ha en kung.
Men de tär lugnt, förstår att kaninhålet inte vill veta av detta, så rena fantasier försöker du inbilal dig istället skulle vara till hjälp.
Det mest komiska är att du med enkelhet skulle kunna själv ta reda på att det var över 50k, MED ENKELHET.
Nej, jag är inte medskyldig till donalds försöker bli diktator via Project 2025, då jag är irrelevant för precis allt med No king protesten.
Och en annan intressant sak som är intressant, det är att höra dig säga du vill ha donalds som en kung och ge oss rätt att det är en diktatur ni alltid velat ha.(Precis som jag sagt länge, men som har hårdnackat förnekats, men fascisterna har inte lurat någon på länge, ja, inte vi sakliga med fakta i alla fall, och vi ser många mer än 50k i No King protesterna.)
Dock är det ändå fascinerande att du försöker inbilla dig att ljuga skulle funka, är du så intellektuellt handikappad att du trodde ens en skulle gå på det och när du inte ens själv gör det?