2025-10-18, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Dvs, är alla vita lika mycket värda eller finns det ett extra värde i att vara svensk?
Att alla är lika mycket värda är vänsterpropaganda för mentalt svaga människor. Vårt ariska folk är överlägsna alla andra och det finns alltid ett större värde i att vara en nordgermansk svensk än en untermensch.
Citera
2025-10-18, 19:05
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishmeatball123
Att alla är lika mycket värda är vänsterpropaganda för mentalt svaga människor. Vårt ariska folk är överlägsna alla andra och det finns alltid ett större värde i att vara en nordgermansk svensk än en untermensch.

Vad bra att du gillar svenska kvinnor.
Citera
2025-10-18, 19:10
Moderator
OYs avatar
Citat:
Dvs, är alla vita lika mycket värda eller finns det ett extra värde i att vara svensk?

I Sverige finns det självklart ett värde i att vara svensk.
Citera
2025-10-18, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swedishmeatball123
Jo men då blir det ju ändå en fråga om något annat än nationalism. För vi är ju inte ensamma om att vara ariska (om vi är det).
Citera
2025-10-18, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Som svensk nationalist och Sverigedemokrat har jag ju mycket mer gemensamt med iraniern Nick Alinia än med svensken Anders Lindberg.

Precis som du som svensk vänsterkvinna inte vill umgås med svenska SD-kvinnor.
Korrekt i mitt fall.
Citera
2025-10-18, 19:16
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Korrekt i mitt fall.

Denice Westerberg som är ledare för Ungsvenskarna har sagt att det är så jävla stört när s.k feminister hatar henne och andra nationella kvinnor, trots att enligt feminismen ska kvinnor hålla ihop.
Citera
2025-10-18, 19:20
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Landsbygden
Varken hudfärg eller nationalitet, har något värde för mig.
Skulle just ha skrivit samma, du kom före. Vi är alla själar från en annan dimension, som har ett människolivs korta erfarenhet av denna värld.
Citera
2025-10-18, 19:24
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schicklgrubblare
Svenskar kommer alltid först.
Muslimer och negrer är på många sätt omänskliga och ser väldigt obehagliga ut.
Jag tror de (araberna och somalierna) ser oss ungefär som ett värdfolk som de försöker suga ut så mycket som möjligt från.
Extremt primitiva folkslag är de till skillnad från svenskar. Svenskar och nordeuropéer är väldigt vackra med många otroligt värdefulla egenskaper som intelligens och empati.
Du har just mottsagt dig själv.
Citera
2025-10-18, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Denice Westerberg som är ledare för Ungsvenskarna har sagt att det är så jävla stört när s.k feminister hatar henne och andra nationella kvinnor, trots att enligt feminismen ska kvinnor hålla ihop.
Hatar ingen pga vad de har mellan benen men älskar heller ingen pga av det.
Citera
2025-10-18, 19:58
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Hatar ingen pga vad de har mellan benen men älskar heller ingen pga av det.

Vad gör du om en kompis eller familjemedlem till dig öppet stödjer SD?
Citera
2025-10-18, 20:01
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:

Jag är mer intresserad av vad du lägger in i uttrycket allas lika värde? Vad betyder det egentligen?
Citera
2025-10-18, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoaquinGuzman
Jag är mer intresserad av vad du lägger in i uttrycket allas lika värde? Vad betyder det egentligen?
Jag var mest intresserad av skillnaden mellan att vara rasist och att vara nationalist om jag ska vara ärlig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in