Flashback bygger pepparkakshus!
2025-10-18, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Han äger ingenting av värde, möjligtvis någon klocka han fått som betalning men han har absolut ingen lägenhet i Marbella och absolut ingen i Dubai. Skärpning nu.

Vi får ändå ge honom att han är otroligt kreativ, dock på fel sida om lagen.

Det är uppenbart att han har byggt ett luftslott.

Det som är obehagligt är hur Jacke pratar nu. Jag är rädd att han kommer att gå över gränsen. Han låter otroligt obehaglig och hotfull.

När Chrippa sitter inne kommer högst troligt Jacke att ta över snacket. Dock utan Chrippas energi. Bara arg och mörk.
Citera
2025-10-18, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MamBaa
Han äger ingenting av värde, möjligtvis någon klocka han fått som betalning men han har absolut ingen lägenhet i Marbella och absolut ingen i Dubai. Skärpning nu.

Mmm ... sorry.
Men han sa så i sin senaste video
Citera
2025-10-18, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Man måste vara en riktigt jävla manipulativ individ när man lyckas få med sin före detta sambo, sin far och sin nuvarande fru i sin kriminalitet och även förstöra deras liv genom att få dom dömda också. Sen att Linnéa tycker det är helt i sin ordning får stå för henne.

Oavsett om T har ett eget val så skulle jag aldrig be min pappa att göra en sån sak finns det ingen moral alls?
Citera
2025-10-18, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Kommer inte bli nåt åtal 😆

Alla lögner plockas isär.

Det är mer än bevisat att han är full av lögner, intressant att Gustav sa som han gjorde till Anjo.
Citera
2025-10-18, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baron21
När kan rättegången, tänkas börja?
Är det satt något datum?

Jag tror den starta 17/11.
Citera
2025-10-18, 16:15
Medlem
Carrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Oavsett om T har ett eget val så skulle jag aldrig be min pappa att göra en sån sak finns det ingen moral alls?

Ja, skulle inte kunna leva med att få min far dömd på grund av att jag gjort fel. Men kräket har väl ingen moral alls.
Citera
2025-10-18, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrock
Ja, skulle inte kunna leva med att få min far dömd på grund av att jag gjort fel. Men kräket har väl ingen moral alls.

Skulle tro det är något dom kommit överens om.
Alla inblandade har ju fått tagit del av pengarna så det är väl inte mer än rätt.
Tror inte han har lurat varken Julia eller Snea heller. Dom båda gick med på detta.
Julia fick sitt löshår, Sean fick fishlips och dom alla har väl rest och käkat gott.
Hoppas dom alla får ett rättmätigt straff. Om inte..?! Varför ska jag då betala skatt?
Citera
2025-10-18, 17:13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av gangstaistrash
Vad jag kunnat läsa mig till så kvarstår varken anmälningsplikten eller reseförbudet.

Vad har du läst?

För det förlängdes igår har jag fått höra. 99 % säker.
Citera
2025-10-18, 17:13
Avstängd
GammelSkrackens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Skulle tro det är något dom kommit överens om.
Alla inblandade har ju fått tagit del av pengarna så det är väl inte mer än rätt.
Tror inte han har lurat varken Julia eller Snea heller. Dom båda gick med på detta.
Julia fick sitt löshår, Sean fick fishlips och dom alla har väl rest och käkat gott.
Hoppas dom alla får ett rättmätigt straff. Om inte..?! Varför ska jag då betala skatt?

Bara hoppas dom blir fistade rejält. Alla som inte betalar skatt är vidriga människor som skall avlägsnas från detta land om dom inte bidrar till samhället.
Citera
2025-10-18, 17:14
Medlem
CoachFattys avatar
Tyst idag från samtliga förutom fetto Jackes hyllning till sitt fetto till flickvän.
Undra vad Chrippa gör? Gråtrunkar i duschen?
Citera
2025-10-18, 17:21
Medlem
CoachFattys avatar
Nämnt det innan men nämner det igen, kan inte fatta hur denna super nolla med noll CV, noll talang, fumlar bort en sån jävla enkel biljett till ett enkelt liv.
Hade kunnat leva gott i skuggan av Jocke, göra videos, vara influencer, dra in fina stålar och leva det liv han så gärna vill med utlandsresor, flääsh osv.

Istället är han urdum och kvaddar precis allt, pengar, relationer, mående, hårfäste, kropp.
LÄGG DÄRTILL riktigt riktigt dålig farsa till sin dotter.
Senast redigerad av CoachFatty 2025-10-18 kl. 17:27.
Citera
2025-10-18, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ebbe040
Vad har du läst?

För det förlängdes igår har jag fått höra. 99 % säker.

Kolla här:
(FB) Christofer "Chrippa" Lundström (f.d Berg, misstänks för ekobrott)

Efter lunch igår fanns inget uppsatt om ny förhandling om reseförbudet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in