2025-10-17, 16:20
Medlem
Har vi fått fram bild på horan? Förresten vem fan låter sig prostituera sig gravid? Spydde nästan när jag läste det
Citera
2025-10-17, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
För att journalister på MSM anser sig förmer än andra och vår skadeglädje är stor.
Tänk dig om t.ex. Lamotte skulle åka dit för sexköp, TV4 skulle lägga massor med TV tid och njuta, nu är det vår tur.

De uppträdde rätt stöddigt mot polisen i förhören enligt vad man kan läsa i FUP:en.
Man får en känsla av att de vill markera att journalistkåren står över allt, även lite småpoliser som försöker utreda fjuttiga sexköpsbrott.
Citera
2025-10-17, 16:26
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eziel
Har vi fått fram bild på horan? Förresten vem fan låter sig prostituera sig gravid? Spydde nästan när jag läste det

Instämmer med dig, fruktansvärt snuskigt och vill också, som du, ha bilder och kanske nån film. Äckligt. Usch.
Citera
2025-10-17, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Man behöver inte vara en incel för att anse att horor säljer sig för att dom vill. Det är ju bara sanningen att de gör det. De har alla möjligheter att skaffa ett städjobb eller annat skitjobb som inte är prostitution.
Eeehhh. Just saying: Problemet är inte hora, eller horor! Fullt lagligt!!! Problemet heter kuk. Och OM kuk vidrör kvinnas mun, fitta alt. Anal mot gåva alt. Betalning olagligt. Så alla män som haft sex och i samband givit gåva av ekonomiskt värde typ förlovningsring kriminell torsk.
Citera
2025-10-17, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NisseH2O2
Det var inte min fråga.
Min fråga var vad i FUP:en du anser vara stark bevisning?
Läs om FUP:en så ser du förklaringen till de 2000 kronorna.

Du menar för att han säger något sådant i ett förhör, så är det sanningen? Med den logiken väger alltså tjejens ord ingenting. Bevisvärdet att han har efterfrågat hennes tjänster, kommit till platsen, tagit ut kontanter, bett henne ha specifika kläder - det är ur juridiskt perspektiv mycket starka bevis, i synnerhet tillsammans med tjejens vittnesmål. Med andra ord, han är kokt. Sen att äckliga TV4 sluter upp bakom honom och gömmer sig bakom källskyddet är bara ett oerhört dålig skådespeleri.
Citera
2025-10-17, 16:47
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
De har tagit hennes telefon, spionerat på henne, och sedan använder de henne eftersom hennes hem blir en brottsplats.

Sjukt kränkande!

Tack för svar!
Citera
2025-10-17, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Hans efterhandskonstruktion är genomskinlig. Han är skyldig. Tar ut 2000 kr precis innan träffen. Kvinnan beskriver honom och hur de har haft sex. Osv...

Att han och TV4 ljuger förvånar mig inte. De ljuger hela dagarna.
Kan det inte vara sant att han skulle göra det i jobbet men att han passade på och gick över gränsen och hans chef bara vet vad han skulle göra, och inte vad han sen egentligen gjorde. Men då bör ju ett sådant reportage komma framöver om det nu verkligen fanns något.
Citera
2025-10-17, 17:45
Medlem
Är det här en undersökande journalist eller reporter inom något specifikt område? Kan inte placera honom fast jag vet att jag sett honom. Ett gubbslem om det är riktigt.
Citera
2025-10-17, 17:51
Bannlyst
Att ha sex med en gravid ingår ju i bucket list.
Att fettot knullade länge berodde säkert på att han käkade antidepressiva, svårt att komma.
Citera
2025-10-17, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krockich
Kan det inte vara sant att han skulle göra det i jobbet men att han passade på och gick över gränsen och hans chef bara vet vad han skulle göra, och inte vad han sen egentligen gjorde. Men då bör ju ett sådant reportage komma framöver om det nu verkligen fanns något.

Hade det varit sant hade TV4 givetvis lagt fram något som helst bevis. Mötesanteckning eller vad som helst. Man har inte kommit med några bevis.

TV4 och Jens ljuger som en häst travar. Man behöver vara rejält efterbliven för att gå på deras cover up och genomskinliga lögner.
Citera
2025-10-17, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NisseH2O2
De uppträdde rätt stöddigt mot polisen i förhören enligt vad man kan läsa i FUP:en.
Man får en känsla av att de vill markera att journalistkåren står över allt, även lite småpoliser som försöker utreda fjuttiga sexköpsbrott.
Då är min känsla korrekt att journalister alltid vill framhäva att det är lite förmer än andra.
Citera
2025-10-17, 18:39
Medlem
c.divers avatar
tramset med källskydd är bara det ett ytterligare indicie.
Det här kommer oavsett utgång i domstol bli kul att följa.
Alla med normalt förnuft fattar att Jens knullat horan om man läser FUP.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in