GöteborgDemonstrationerna för Palestina fortsätter trots fredsavtal. På söndagen samlades hundratals i Göteborg för att tåga tillsammans till Järntorget.
För de gillar att bråka? Det är ju rätt vanligt. Jag liksom bara diggar detta med att bråka och ha mig. Sedan som ursäkt Greta klimatet först sedan Gaza. De gillar inte när en sak försvinner.
Vissa människor i den där rörelsen långt ute på vänsterkanten är sjuka i huvudet, dom lever för att skrika och skräna i grupp det kommer dom aldrig sluta med, bara byta anledning för att kunna hålla på att godhetsignalera gapa och slåss.
Finns fortfarande mycket kvar att demonstrera om. Lär väl framföras krav på att Israel ska släppa in en mer bistånd i Gaza, att Sverige ska ta hit alla som vill från Gaza, att vi ska bygga upp Gaza, att israeler ska åtals för krigsbrott mot Gaza, o.s.v.
Ur delas synvinkel har dom väl ingen anledning att sluta demonstrera.
Är nog mest israelerna som demonstrerat för att få hem sina gisslan som kommer sluta demonstrera nu.
Vissa människor i den där rörelsen långt ute på vänsterkanten är sjuka i huvudet, dom lever för att skrika och skräna i grupp det kommer dom aldrig sluta med, bara byta anledning för att kunna hålla på att godhetsignalera gapa och slåss.
Svensk vändterpöbel har aldrig fått åka på stryk av överklassen, som ex.vis Engelsk pöbel. Det saknas en naturlig rangordning baserad på intelligens i Sverige.
Det beror väl på flera faktorer.
Dom har ingen ledare som kan tala om för dom att det är dags att gå vidare.
Aleternativt så fattar dom inte själva att det är över.
Sen tar det väl lite tid att hitta på var kaos-kampen skall föras vidare.
Finns inget som är aktuellt just nu. Eller jo, det finns men är inte av intresse då det inte finns tydliga kopplingar till deras hatobjekt.
För övrigt är detta yrkes-demonstranter som bara gillar att ställa till oreda....
Jag skiter i om både Israel och Palestina försvann över natten men de protesterar mot folkmord och jag tycker nog att det var ganska brutalt när juden började bomba hhejvilt runt sig
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!