Citat:
Varför är det dåligt omdöme att välja mildare droger än alkohol?
Du är så full av skit, du är en typisk hjärntvättad nolla med 0 livserfarenhet.
Att likställa en tjyvaktig blandmissbrukare (som i 9 av 10 i regel har alkohol som största last) och per automatik anse att alla som någonsin rör någon drog som inte är ok enligt våra föråldrade narkotikalagar är inte på något vis mindre vidrigt än att säga att man inte vill jobba med folk med utländskt urpsrung då dom är överrepresenterade i brottstatistiken.
Du är ett litet fegt as som lever i en utopi som inte existerar. Med all säkerhet är du rasist med.
Få ut folk som dig från arbetsplatserna ger med all säkerhet större positiv effekt för alla, lider med alla som har dig som kollega.
Du är så full av skit, du är en typisk hjärntvättad nolla med 0 livserfarenhet.
Att likställa en tjyvaktig blandmissbrukare (som i 9 av 10 i regel har alkohol som största last) och per automatik anse att alla som någonsin rör någon drog som inte är ok enligt våra föråldrade narkotikalagar är inte på något vis mindre vidrigt än att säga att man inte vill jobba med folk med utländskt urpsrung då dom är överrepresenterade i brottstatistiken.
Du är ett litet fegt as som lever i en utopi som inte existerar. Med all säkerhet är du rasist med.
Få ut folk som dig från arbetsplatserna ger med all säkerhet större positiv effekt för alla, lider med alla som har dig som kollega.
Och med all säkerhet så är säkert en av hans favoritkollegor/anställda en (måttfull) brukare av någon drog, men personen likt de flesta av oss är inte öppna med det eftersom det skulle få så stora negativa konsekvenser ifall man var det.
Kan föreställa mig hur vissa kollegor skulle reagera om jag berättade om mitt tidigare bruk, trots jag varit ren i flera år nu (för att jag vill och känner för det denna period i livet, då nyktra livet helt enkelt ger lite mer just nu) och det är verkligen sjukt att det är sådant klimat i Sverige, och tyvärr leder det såklart till att vissa av våra kollegor tror att alla ”knarkare” är nere på samhällets botten, trots de träffar flera som de aldrig skulle misstänka för det då många av oss är de mest produktiva, ansvarstagande och mest lojala medarbetarna på arbetsplatsen!
Tack Mod för att du fixade omröstningen!