Tack för välkomnande!
Hon har haft både öppenvård, frivård och olika insatser och det har inte hjälpt hittills, jag blir förbannad för att folk faktiskt tror att hon kommer förändras när hon ej gjort de dom senaste åren liksom, hon manipulerar allt och alla som hon möter på och det är konstant kaos vart hon än är. Så för att svara herren som tror att hon kommer växa upp och börja bete sig bra så kan jag säga att så mycket insatser som hon haft med vård på flera olika sätt och folk som försökt hjälpa så borde hon ju ha blivit vettig redan sen innan, ett längre fängelsestraff kommer inte hjälpa, dom försökte utvärdera om hon är psykiskt sjuk och redan där visade hon ingen problematik som kan ha rättfärdigat de saker hon gör.
Jo hon behöver dygnet runt vård faktiskt. Kanske inte slutenvård men iaf personal dygnet runt.
Vet inte vad som pågår i fallet, två tredjedelar av 3,5 år blir två år och fyra månader. Men hon greps väl andra halvan av juni 2023, och då hamnar vi i andra halvan av oktober.
Vet inte vad som pågår i fallet, två tredjedelar av 3,5 år blir två år och fyra månader. Men hon greps väl andra halvan av juni 2023, och då hamnar vi i andra halvan av oktober.
Hon är isllafall och härjar på Badoo igen nu såg jag nyss. Positionen var mellan Gävle - Hedesunda.
Hon är isllafall och härjar på Badoo igen nu såg jag nyss. Positionen var mellan Gävle - Hedesunda.
Blir bara trött och arg.. Jaja, hoppas att det går bra. Och hon vet nu att hon är på polisens radar, försöker hon skada någon kommer hon gripas snabbt. Hoppas det fungerar avskräckande.