2024-08-16, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taengrogg
Som jag sagt tidigare…

Största och farligaste psykfallet jag träffat i livet och förhoppningsvis träffar jag ingen värre så länge jag lever. Totalt opålitlig. Kan verka charmig ena sekunden till att hon får totalt blackout kan döda människor som polisutredningar och psykologutredningar understryker att så är fallet.

Vill man inte få en kniv i halsen eller huvudet krossat av en Sten så ska man hålla sig lång ifrån det psykfallet.

Överdriver du inte lite nu, hon lär bättra sig nu efter straffet
Citera
2024-08-16, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nitromethane

Du är ju sjuk i huvudet hon har ju attackerat barn oxå den sjuka kossan. Men det är väl det enda du får knulla så kör på ditt pucko
Citera
2024-08-16, 23:19
Medlem
Citat:
Vad får dig att tro att hennes beteende går att straffa bort?
Citera
2024-08-16, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KHR
Vad får dig att tro att hennes beteende går att straffa bort?

Hon blir äldre och säkert förståndigare
Citera
2024-08-19, 09:26
Medlem
Citat:
Hon blir äldre och säkert förståndigare

Tyvärr så tror jag absolut inte hon blir förståndigare.
Citera
2024-08-22, 17:34
Medlem
När hon kommer ut så blir samhället en osäkrare plats att vara på. Finns inget som tyder att den människan kommer att förändra sig. Två mordförsök innan ens fyllda typ 21 eller… Spärra in människan på psyket så länge det behövs om det vore resten av hennes liv!
Citera
2024-08-22, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Taengrogg
När hon kommer ut så blir samhället en osäkrare plats att vara på. Finns inget som tyder att den människan kommer att förändra sig. Två mordförsök innan ens fyllda typ 21 eller… Spärra in människan på psyket så länge det behövs om det vore resten av hennes liv!

Det vet du inte, hon kanske lärt sig sin läxa nu och kommer ut som en ny människa
Citera
2024-08-24, 23:08
Medlem
Någon som kan lägga upp FUP:en igen?
Citera
2024-09-27, 10:59
Medlem
Citat:
Är du blåst på riktigt? Människan har väl fått straff tidigare och fått konsekvenser för hur hon levt och inte har det ändrat henne? Hon satt ju inne för rattfylla nån månad eller va de nu va och kom ut å var 10x värre än innan,hon är så fruktansvärt manipulativ och hemsk på alla sätt och vis. Nu får det fan räcka, är du nån polare till henne eller? Eller har hon manipulerat dig lika mycket som hon gör med alla andra? Blir så sjukt förbannad att folk inte ser henne för vad hon faktiskt är, straffet hon fått efter detta komma inte hjälpa alls för hon kommer alltid vara lika destruktiv.
Citera
2024-09-27, 15:37
Medlem
Scrattys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panderz
Är du blåst på riktigt? Människan har väl fått straff tidigare och fått konsekvenser för hur hon levt och inte har det ändrat henne? Hon satt ju inne för rattfylla nån månad eller va de nu va och kom ut å var 10x värre än innan,hon är så fruktansvärt manipulativ och hemsk på alla sätt och vis. Nu får det fan räcka, är du nån polare till henne eller? Eller har hon manipulerat dig lika mycket som hon gör med alla andra? Blir så sjukt förbannad att folk inte ser henne för vad hon faktiskt är, straffet hon fått efter detta komma inte hjälpa alls för hon kommer alltid vara lika destruktiv.

Registrerad sedan 2019 och nu gör du ditt första inlägg. Jag kunde inte låta bli att skriva grattis och välkommen till FB.

Men för att följa TS. Ja denna kvinna tror jag inte kommer klara sig utan någon form av institution faktiskt.
Citera
2024-09-27, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scratty
Registrerad sedan 2019 och nu gör du ditt första inlägg. Jag kunde inte låta bli att skriva grattis och välkommen till FB.

Men för att följa TS. Ja denna kvinna tror jag inte kommer klara sig utan någon form av institution faktiskt.

Hon är nu i händerna på kriminalvård dvs VÅRD så det blir nog bara bra detta
Citera
2024-09-28, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scratty

Tack för välkomnande!
Hon har haft både öppenvård, frivård och olika insatser och det har inte hjälpt hittills, jag blir förbannad för att folk faktiskt tror att hon kommer förändras när hon ej gjort de dom senaste åren liksom, hon manipulerar allt och alla som hon möter på och det är konstant kaos vart hon än är. Så för att svara herren som tror att hon kommer växa upp och börja bete sig bra så kan jag säga att så mycket insatser som hon haft med vård på flera olika sätt och folk som försökt hjälpa så borde hon ju ha blivit vettig redan sen innan, ett längre fängelsestraff kommer inte hjälpa, dom försökte utvärdera om hon är psykiskt sjuk och redan där visade hon ingen problematik som kan ha rättfärdigat de saker hon gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in