2025-10-16, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yxzer
Jag läser att chefer på TV4 har försökt att mörka det hela. Nu har det visst läckt ut och man får fortsätta hålla sig till sin lögn. Jag tror det slutar med att de skyller på SD-troll och kör några inslag om trollfabriken på nyheterna för att byta fokus.
Varför denna frenesi? Han är inte dömd, han kommer inte bli dömd, det räcker att låta han sortera filerna nere i lagret källarplan -3 så länge. *shrug*
Citera
2025-10-16, 22:09
Medlem
Citat:
Jag läser att chefer på TV4 har försökt att mörka det hela. Nu har det visst läckt ut och man får fortsätta hålla sig till sin lögn. Jag tror det slutar med att de skyller på SD-troll och kör några inslag om trollfabriken på nyheterna för att byta fokus.

Jag tror det slutar med en prostitutionshärva utan dess like med flertalet chefer involverade i sexköp. Det måhända att polisen hittar diverse chattar på den beslagtagna telefonen.
Citera
2025-10-16, 22:09
Medlem
Kalliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeGaggs
TV4 är verkligen som en enda stor tankesmedja för sex- och narkotikabrottslingar. Hur ska de kunna ta det till nästa nivå? Låta Anders Eklund tala ut i morgonsoffan? Bjuda in Paolo Robeeto så han får visa svenskarna hur man kokar en kastrull pasta igen?
Tv4:s Anders Öfvergård dömdes för ringa stöld efter att ha lämnat en Icabutik utan att betala för kött för cirka 400 kronor.

Tv4:s Martin Timell och tån i badtunnan....

Vulgära personligheter, som inte passar in i samhällsnormen, som på något sjukt konstig beräkningsmodell ändå tickar in reklamintäkter, där det är väl mestadels sånt som finansierar denna konstiga verksamhet...

Kanske den som Hatt också syftade?
Senast redigerad av Kallis 2025-10-16 kl. 22:16.
Citera
2025-10-16, 22:10
Medlem
Jofs avatar
Hans försvar är dråpligt långsökt. Inte ens hans mamma kan tro på det.
Citera
2025-10-16, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PeterSthlm1
KÖP AV SEXUELL TJÄNST
5000-K810651-24
J*ns N*rdström har skaffat sig en tillfällig sexuell förbindelse mot ersättning.
Det hände den 13 november 2023 på Djupdalsvägen 11 E, Sollentuna,
Sollentuna kommun.
J*ns N*rdström begick gärningen med uppsåt.

Nära för honom att brottet preskriberades. 2 år. Då hade allt varit som vanligt för honom. Möjligt att det nu visar så ig ha hänt fler än en gång.
Citera
2025-10-16, 22:21
Medlem
Citat:

Nyhetschefen Fredrick Malmberg har betett sig illa mot kvinnor i åratal, enligt kvinnornas vittnesmål i Facebook-gruppen. Att han själv är sexköpare bidrar nog i högsta grad till att han vill skydda sexköparen Jens B Nordström.

Vidrig kanal.
Citera
2025-10-16, 22:22
Medlem
picapicans avatar
I vilket syfte skulle han köpa sex som journalist (enligt han själv)? Vad skulle granskas?
Citera
2025-10-16, 22:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Du är begränsad i din läsförståelse?

Nej men har varken tid eller ork att gå igenom tråden då det snabbt kommer nya sidor med text.

Skavde det oerhört i dig att jag ist ställde en trevligt fråga?
Eftersom du va tvungen att bemöta den med äcklig attityd, menar jag?
Citera
2025-10-16, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Hans försvar är dråpligt långsökt. Inte ens hans mamma kan tro på det.

Hans lögner är genomskinliga till tusen. Men, vi ska inte glömma att gemene svensk är oerhört naiv och lättlurad. De köper medias förklaringar med hull och hår. Det är därför landet ser ut som det gör. Det förvånar mig inte om mängder av folk köper TV4-chefens lögner.
Citera
2025-10-16, 22:26
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrevenFB
Nyhetschefen Fredrick Malmberg har betett sig illa mot kvinnor i åratal, enligt kvinnornas vittnesmål i Facebook-gruppen. Att han själv är sexköpare bidrar nog i högsta grad till att han vill skydda sexköparen Jens B Nordström.

Vidrig kanal.

Vad har Malmberg gjort mot kvinnor? Vilken grupp? Har han köpt sex? Källa?
Citera
2025-10-16, 22:29
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:

Kommer ju olägligt för TV4 i kölvattnet på Clemenger affären. Dålig PR o.s.v.
Citera
2025-10-16, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Kommer ju olägligt för TV4 i kölvattnet på Clemenger affären. Dålig PR o.s.v.
Den affären visar ju tydligt hur sverige skattemässigt ser illa på det, medans england bara fnyser åt hur vi beter oss här i norr. Våra lagar har ingenting med offer eller liknande att göra, bara missade skatteintäkter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in